DANSUL IUBIRII

Publicat pe Actualizat pe


Descopăr prin tine o lume mai bună
Chiar dacă viaţa e croită ciudat,
Tu imi oferi o stare divină
Ca într-un dans ce o iubire a brodat.

Lasă-mi privirea să te mângâie,
Să extragă definiţia perfectă a buzelor fierbinţi,
De unde am smuls poeme şiroaie
Şi săruturi cu care tu mă alinţi.

Vreau să mă pierd în braţele tale,
Să descopăr emoţii tăinuite pe marginea lor,
Să-ţi dăruiesc elixirul iubirii reale
Să abandonăm canoane pentru că nimic nu e întâmplător.

Trimite-mi un sărut ce ajunge la steaua polară
Ce imi provoacă frisoane fierbinţi,
Iubirea să fie un spectacol de gală
Unde tu eşti regina iar eu sunt un prinţ.

6 gânduri despre „DANSUL IUBIRII

    Stan Emanuela a spus:
    August 7, 2011 la 19:04

    woow ! frumoasa poezia:)

    camelia a spus:
    August 7, 2011 la 19:20

    Dansul iubirii…mreajă ademenitoare…vârtejul chemării magice în despletite atingeri ale sufletului întâlnind trupul în care corpurile sunt un poem celest.

    Cristian Lisandru a spus:
    August 7, 2011 la 20:28

    Bine te-am regăsit, David, la fel de îndrăgostit. Şi mă bucur că este aşa. Pun un accent aici:
    „Vreau să mă pierd în braţele tale,

    Să descopăr emoţii tăinuite pe marginea lor,

    Să-ţi dăruiesc elixirul iubirii reale

    Să abandonăm canoane ,pentru că nimic nu e întâmplător.”

      david ionel romulus a răspuns:
      August 9, 2011 la 14:51

      Mulţumesc de vizită Cristi. „Dacă iubire nu ar fi ,viaţa ar foarte urâtă!”

Lasă un răspuns

