DOUĂ CUVINTE

Posted on Updated on


Prin două cuvinte,rostite când tu oftezi
Atunci dorinţa o ai prinsă-n ochi,
O declaraţie de iubire, îmi radiezi
Pe gene,pe buze, până-n genunchi.

Prin două cuvinte,agăţate la lobul urechii
Din ele extrag al vieţii festin,
Cu lacrimi în ochi,cu plăcute emoţii
Tu îmi transformi din tristeţi,un magic destin.

Prin două cuvinte,încerc să-ţi spun dorul
Ce mă frământă,când nu sunt cu tine,
O viaţă îmi rămâne ,tu eşti sublimul
O ultimă stare,ce mă aţine.

Prin două cuvinte, fac un demers
Cuiva din cer îi mulţumesc,
Cu nonşalanţa iubirii, scoase din vers
Pentru că exişti,eu,TE IUBESC!

2 thoughts on “DOUĂ CUVINTE

    Cristian LISANDRU said:
    Octombrie 30, 2011 la 20:10

    Da, mă bucură foarte mult blogurile unde descopăr versuri dedicate iubirii şi iubitei. Frumos. Astfel de trăiri pătimaşe, nereprimate, fac ca fiecare zi să fie mult mai frumoasă decât ar dori realitatea înconjurătoare. Să fiţi iubiţi şi să vă iubiţi mult. Gânduri bune, David, pentru voi, din partea noastră…

      david ionel romulus responded:
      Noiembrie 2, 2011 la 15:29

      Mulţumesc Cristi,în viaţă cel mai important este dragostea şi sănătatea ,restul vine de la sine!

Lasă un răspuns

