Adrian Păunescu – Cu tine

Publicat pe Actualizat pe


În memoriam Adrian Păunescu

„Două lucruri sunt imposibile : a vedea cu ochii pe Dumnezeu şi a povesti dragostea.”

Adrian Păunescu

Cu tine viaţa mea se luminează
Cu tine hotărăsc a obosi, 
Cu tine urc astenic spre amiază
Şi mă sfârşesc în fiecare zi.
 
Cu tine e-mpăcare si e luptă,
Cu tine este tot şi e nimic,
Cu tine-mi înfloreşte lancea ruptă,
Cu tine sunt şi mare, sunt si mic.
 
Cu tine totu-i parcă unt pe pâine,
Cu tine bradu-i brad, şi nu sicriu,
Cu tine astăzi mi se face mâine.
Cu tine mor pentru a fi mai viu.
Cu tine poezia mea există,
Cu tine chem zăpezi şi-alung zăpezi,
Cu tine nici tristeţea nu e tristă,
Cu tine eu te văd când nu mă vezi.
 
Cu tine sunt nedrept şi sunt dreptate,
Cu tine sunt gelos şi sunt gheţar,
Cu tine-ncep şi se termină toate,
Cu tine într-un schit apar – dispar.
 
Cu tine e lumina şi-ntuneric,
Cu tine zac să mă-nsanatosesc,
Cu tine cubul redevine sferic,
Cu tine ce-i drăcesc e îngeresc.
 
Cu tine e mai rau şi e mai bine,
Cu tine reîncepe viaţa mea,
Cu tine e mai greu ca fără tine,
Dar fără tine nu s-ar mai putea. 

Adrian Paunescu – Cu tine

6 gânduri despre „Adrian Păunescu – Cu tine

    Stefania a spus:
    Iulie 20, 2012 la 19:41

    Exceptionala alegerea ta, David, in memoriam Adrian Paunescu! Eu ador poeziile sale si regret enorm plecarea sa, pe alte taramuri!
    Iti multumesc mult pentru clipele de delectare pe care ni le-ai oferit.
    O seara minunata iti doresc, David!🙂

      david ionel romulus a răspuns:
      Iulie 21, 2012 la 08:20

      Sunt de acord cu tine Ştefania,…a murit un scriitor şi s-a născut un Geniu!Un sfârşit de săptămână plin de linişte şi gânduri bune!

    Cristian LISANDRU a spus:
    Iulie 30, 2012 la 19:16

    E la „fără cuvinte”, evident. Mulţumiri pentru faptul că mi-ai dat ocazia să recitesc acest poem… Toate cele bune, David!

Lasă un răspuns

