Mi-ar plăcea să mă săruţi ca şi cum…

Publicat pe Actualizat pe


Mi-ar plăcea să mă săruţi ca şi cum
am fi amândoi curierii de apoi ,
Să lăsăm răvaşe la răscruce de drum
spre viaţa împărţită la doi .

Mi – ar plăcea să mă săruţi ca şi cum
aş fi orb prin lumea nebună ,
Singurul simţ e la tine-  n parfum ,
un far ce scoate o navă chiar din furtună .

Mi – ar plăcea să mă săruţi ca şi cum
mâine ar fi ziua finală ,
Rasfoind o poză , rasfoind un album 
să încheiem ziua cu o noapte de gală .

images

Mi – ar plăcea să mă săruţi ca şi cum
totul e stins pe pământ ,
Să cream cutume şi o lege acum ,
iubirea să vă fie mormânt .

Mi – ar plăcea să mă săruţi ca şi cum
mâine ar fi un ecou 
La un vis real cu dorinţe duium
când pledoaria iubirii se naşte din nou.

9 gânduri despre „Mi-ar plăcea să mă săruţi ca şi cum…

    Stefania a spus:
    Decembrie 9, 2012 la 15:53

    Minunat poemul, David! Ca intotdeauna, romanticul din tine nu se dezminte!
    Imi place foarte mult si melodia pe care ai ales-o!
    Directia 5, e trupa mea de suflet!
    O duminica minunata iti doresc, David impreuna cu cei pe care ii iubesti, tu, cel mai mult!🙂

      david ionel romulus a răspuns:
      Decembrie 10, 2012 la 14:53

      Sunt şi preferaţii mei.Mulţumesc,Stefania!…că ai trecut pe la mine.O zi frumoasă !…la noi e zăpadă de 30 cm😦🙂

    natycalinescu a spus:
    Decembrie 11, 2012 la 22:21

    superb

    Diana şi Dan a spus:
    Decembrie 14, 2012 la 18:50

    Ne-am “permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru “Blog of the Year 2012″. O zi frumoasă !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

      david ionel romulus a răspuns:
      Decembrie 15, 2012 la 09:14

      Mulţumesc!…doar faptul că v-aţi gândit,eu mă simt câştigător.Vă mulţumesc!Un Decembrie plin de viaţă şi numai bucurii!😉

    comentatoramator a spus:
    Decembrie 15, 2012 la 09:58

    Buna. Te anunt ca ai fost nominalizat la Blog of the year 2012 . Felicitari! http://comentatoramator.wordpress.com/2012/12/15/a-doua-nominalizare-blog-of-the-year-2012/

Lasă un răspuns

