O NOUĂ ZI ALĂTURI DE TINE

Publicat pe Actualizat pe


 dddddd

un orizont gravat sub gene
două puncte de reper
un verde cald stă de veghe
(aşa începe fiecare dimineaţă)
cortina se ridică
soarele apare
eşti tu
dintre cearceafuri
chipul tău
(lumineză înca o zi)
nu mă mai satur
o zi frumoasă dragoste
(melodia mea preferată)
un şlagăr compus din săruturi
pe portativul buzelor tale
în fiecare dimineaţă
îmi doresc
un nou bis

6 gânduri despre „O NOUĂ ZI ALĂTURI DE TINE

    Cristian LISANDRU a spus:
    Decembrie 15, 2012 la 13:13

    O nouă zi, la fel de frumoasă şi plină de iubire vă doresc, David! Toate gândurile bune!

    Stefania a spus:
    Decembrie 16, 2012 la 13:10

    Si eu va doresc din tot sufletul meu, o noua zi plina de iubire, fericire si impliniri!
    O duminica binecuvantata iti doresc, David si-o iarna vesela si plina de bucurii!🙂

      david ionel romulus a răspuns:
      Decembrie 16, 2012 la 13:24

      Mulţumesc,Stefania!Sper ca în fiecare zi să ne bucurăm de sărbătoarea Crăciunului.

    comentatoramator a spus:
    Decembrie 17, 2012 la 09:09

    Pentru ca traim vremuri crizate si nu-mi ajung banii sa cumpar cadouri pentru toata lumea, iti ofer,in loc de cadou, o nominalizare la Blog of the year 2012 . Sarbatori fericite! http://comentatoramator.wordpress.com/2012/12/17/blog-of-the-year-2012-6/

Lasă un răspuns

