Trenul vieţii

Publicat pe Actualizat pe


 

Pe o bancă prăfuită
într-un sat uitat de lume
Îmi pavam din gânduri drumul
pe peronul unei gări .

Să iau trenul ce urmează
sau să aştept încă o vreme
ca la ruleta rusească
din mai multe încercări ?

Doar credinţa mi- a fost sfetnic
la tot ce avea să vie ,
Primul glonţ pe la ureche
a trecut ca un blestem .
În gara ce – mi părea pustie
am găsit iubirea toată dusă până la suprem .

Într – un tren numit speranţă
am luat bilet la clasa întâi ,
Primul la geam şi chiar în faţă ,
halucinat de fumuseţe
aprinzâdu – mi un călcâi .
Striga un împiegat la mine
nu – ţi fie frică , e pe viaţă !

Trenul merge şi acum
devenind Orient Express .
Pe vreme rea , pe vreme bună
am pus pe foc şi am ales
Trenul numit , Iubire ,
o croazieră  cu Princess .

goth-3708781380

26 de gânduri despre „Trenul vieţii

    geaninalisandru a spus:
    Decembrie 30, 2012 la 15:03
    B3Yourself a spus:
    Decembrie 30, 2012 la 15:58

    superba poezia!

    geaninalisandru a spus:
    Decembrie 30, 2012 la 19:49

    sshttp://geaninalisandru.wordpress.com/2012/12/30/la-multi-ani-happy-new-year/david-ionel/

    Un An Nou Fericit, tuturor! La Mulţi Ani! « Stefania's a spus:
    Decembrie 30, 2012 la 21:21

    […] Dragos Calinescu Diana si Dan gvarenberg2009 Alastair Geanina Lisandru Cristian Lisandru fluxnews David Ionel Jenny Jalal Linda Willows Eda Oana Melania Melanie Rokssana Paul tink3rbe11 Schtiel Teo Negura […]

    Stefania a spus:
    Decembrie 31, 2012 la 16:12

    David, eu iti doresc un An Nou Fericit, multa sanatate, multe impliniri si multe bucurii, impreuna cu toti cei pe care ii iubesti tu cel mai mult!
    Sa ne revedem in Noul An, sanatosi si voiosi !
    La multi ani, David!🙂

      david ionel romulus a răspuns:
      Decembrie 31, 2012 la 22:47

      Să fie!🙂 Tot ce îmi doreşti mie înmulţit cu doi, pentru tine!🙂 Mulţumesc!La mulţi ani!Cu stimă!

    my blog a spus:
    Decembrie 31, 2012 la 17:35

    Unquestionably believe that which you said. Your favorite reason appeared to be on the web the simplest thing to be aware of. I say to you, I certainly get irked while people consider worries that they just do not know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    dragoscalinescu a spus:
    Ianuarie 1, 2013 la 21:28

    Muzica m-a inpresionat si am scris…. 2 poezii.

      david ionel romulus a răspuns:
      Ianuarie 1, 2013 la 21:40

      Melodia e superba,iar publicul extraordinar!
      Inspiratie maxima!Toate cele bune!O seara placuta!

        dragoscalinescu a spus:
        Ianuarie 1, 2013 la 21:43

        Multumesc! Prin tine i-am redescoperit muzica.

        david ionel romulus a răspuns:
        Ianuarie 1, 2013 la 21:48

        Nu ai pentru ce.Placerea e de partea mea! 😉

        dragoscalinescu a spus:
        Ianuarie 1, 2013 la 21:56

        🙂

    allsortsofhope13 a spus:
    Ianuarie 1, 2013 la 23:30

    So lovely. I’m a tiny bit sad ( and selfish) that it’s not written originally in English because i know it loses a bit in the translation.
    I love to imagine your writing even the least bit more romantic!
    Cheers to the New Year. Looking forward to more.

      david ionel romulus a răspuns:
      Ianuarie 2, 2013 la 09:37

      Thank you,Lady!Thanks for the visit and comment!Beautiful day and full of good thoughts!(I do not know too much English)

    wolfgangpowerpoint.wordpress.com/ a spus:
    Ianuarie 4, 2013 la 13:21

    Hallo Freund, danke für Deinen Besuch.
    Gruss, Wolfgang

    davidionel a spus:
    Septembrie 28, 2013 la 11:07

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

    Anonim a spus:
    Septembrie 29, 2013 la 08:58

    Frumos!!

    Aliosa a spus:
    August 15, 2016 la 08:57

    Superbe versuri !🙂
    Din toata ❤ felicitari !🙂
    Am dat RE-publicare ,
    s-o am in pastrare,
    si in casuta-mi virtuala,
    s-o recitesc la ceas de seara !🙂
    O saptamana minunata
    ca si POEZIA postata !🙂
    Aliosa.

      david ionel romulus a spus:
      August 20, 2016 la 18:18

      Multumesc , Aliosa ! Gandurile mele bune acum la ceas de seara !🙂 Numai de bine azi , maine si mereu !

    Trenul vieţii | My Blog a spus:
    August 15, 2016 la 08:58

    […] Sursă: Trenul vieţii […]

Lasă un răspuns

