Du – mă în noapte birjar

Publicat pe Actualizat pe


Du – mă în noapte birjar
pe mahalaua pavată cu piatră ,
Câinii să mă latre de lângă stejar
când seara se lasă la vatră .

Du – mă în noapte birjar
să-mi cânte un menestrel trubadur
La crâşma păzită de un felinar
iar dimineaţa să – mi spună : bonjour !

Du – mă în noapte birjar
şi noaptea să – mi cânte , Zaraza ,
Să aud lăutari cu voci de dar
când visele îşi culcă raza .

Du – mă în noapte birjar
spre marginea cerului cu stele
Să văd din nou acelaşi coşar ,
norocul vieţii mele .

Du – mă în noapte birjar
în lumea boemă de vis ,
Mai vreau să ascult o dată măcar
tangoul iubirii de îngeri trimis .

530543_434354353339646_1772005931_n

11 gânduri despre „Du – mă în noapte birjar

    dragoscalinescu a spus:
    Ianuarie 5, 2013 la 18:26

    Plăcută auzului!

    martaperegrina a spus:
    Ianuarie 12, 2013 la 15:42

    Hola David buenos días.
    Gracias por visitar mi blog.
    Te deseo un maravilloso fin de semana.
    Un abrazo

    Stefania a spus:
    Ianuarie 12, 2013 la 15:43

    Frumoase versurile, David, melodioase… chiar imi plac!
    O zi minunata si-un week-end minunat iti doresc!🙂

    Cristian LISANDRU a spus:
    Ianuarie 13, 2013 la 15:27

    Gândurile noastre bune pentru voi, David. Frumoasă alăturare vers-muzică. Mai ales că avem aici şi o melodie de toată frumuseţea, cu valoare atemporală indiscutabilă. Spor în continuare!

      david ionel romulus a răspuns:
      Ianuarie 14, 2013 la 14:55

      Mulţumesc,Cristi!Iubesc,epoca interbelică.Avea un şarm aparte.O zi frumoasă!

    Gabriela a spus:
    Februarie 11, 2013 la 21:16

    O poezie minunata, o reintoarcere in alt secol, pe strazile unui oras, unde noaptea este umpluta de acordurile tangoului Zaraza. Sa ai o seara placuta, David!

    davidionel a spus:
    Septembrie 23, 2013 la 19:43

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

Lasă un răspuns

