credeam că sunt prieten cu timpul

Publicat pe Actualizat pe


credeam că sunt prieten cu timpul
aveam atâtea motive
cu el împărţeam colţul de pâine
chiar şi cămaşa
zâmbea aşa frumos
luase forma femeii perfecte
(avea talie de viespe)
până când ne-am măsurat în oglindă
el era tânăr
eu grizonat
nu-i nimic
eu nu-mi trădez prietenii
merg până la capăt

hqdefault

4 gânduri despre „credeam că sunt prieten cu timpul

    dragoscalinescu a spus:
    Martie 17, 2013 la 11:06

    Îmi place! Este pe sufletul meu! 🙂

    natycalinescu a spus:
    Martie 18, 2013 la 20:24

    Si eu imi doresc asa prietenie, desi eternitatea nu ma va vizita niciodata.🙂

Lasă un răspuns

