Te port lângă mine , în mine te am …

Publicat pe Actualizat pe


Te port lângă mine , în mine te am ,
În suflet crescută , zidită pe veci ,
Dorul mai rupe un zid lângă geam ,
Eşti ceaiul de tei în iernile reci .

Mă scutură gândul , mă rupe în două ,
Afară e luptă , norii se ceartă ,
Plouă din tine cu lacrimi de rouă ,
Am foame de tine , de tine mi – e poftă .

Dorinţa o mângâi , rămân fără grai ,
Pieptul se zbate , suflu e ritmul ,
Valuri se sparg de tărmuri de rai ,
Vârtejuri , maree , erupe pământul .

Ziua se naşte , râdem prin trupuri ,
Iubirii, ofrandă am adus ,
Te aştept să scriem noi începuturi ,
Printre cearceafuri ,iubito , mai sunt multe de spus !Kahlil Gibran

18 gânduri despre „Te port lângă mine , în mine te am …

    wolfgangpowerpoint.wordpress.com/ a spus:
    Martie 27, 2013 la 19:34

    Schönes Bild, das Video kann ich nicht sehen.
    Gruß, Wolfgang

      david ionel romulus a răspuns:
      Martie 27, 2013 la 19:40

      Es tut mir leid, wenn Sie nicht folgen können videoclipul.O schönen Abend!
      Gruß,David!

    Stefania a spus:
    Martie 27, 2013 la 21:14

    Sublim poemul David! Multumesc mult ca impartasesti cu noi!
    O seara minunata iti doresc!🙂

    melanietoulouse a spus:
    Martie 28, 2013 la 16:54

    Bonjour David! Minunatul tau poem m-a dus cu gându’ la:

    Îti port inima cu mine (o port în inima mea) – E. E. Cummings

    Nu ramân niciodata fara ea (oriunde merg, mergi si tu, draga mea;
    si orice e facut doar de mine, e fapta ta, draga mea)
    Nu ma tem de soarta (caci tu-mi esti soarta, dulcea mea)

    Nu vreau o alta lume (caci frumoasa tu esti lumea ea, adevarata mea)
    si tu esti orice Luna a însemnat vreodata
    si orice soarele va cânta vreodata, esti tu.
    Iata cea mai ascunsa taina ce nimeni n-o cunoaste
    (iata radacina radacinilor si mugurul mugurilor
    si cerul cerurilor unui copac numit viata ce creste

    mai sus decât sufletul poate spera ori mintea se poate ascunde)
    si iata miracolul ce-mpiedica sa se ciocneasca stea de stea.
    Îti port inima (o port în inima mea).
    – – –
    Un alt poem de-al sau aici:
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/08/15/mottoyoure-simply-the-best-tina-turner/
    ===
    Bonne soirée et bonne continuation!🙂

      david ionel romulus a răspuns:
      Martie 28, 2013 la 17:03

      Da…aţi gândit excelent.Mă bucur dacă v-a plăcut.Excelent poemul,l-am citit cu o plăcere deosebită.O zi frumoasă,Doamnă!

        melanietoulouse a spus:
        Martie 28, 2013 la 19:12

        Merci à toi, David! Ah, tocmai am observat ca mi-ai pus postu’ alaturi de cele ce-ti plac…🙂 Prezenta ta si-a sotilor Lisandru îmi face placere, ma onoreaza… Pensées amicales et à bientôt!🙂

        david ionel romulus a răspuns:
        Martie 28, 2013 la 19:33

        Plăcerea este de partea mea!De la soţii Lisandru am învăţat să iubesc şi să scriu poezia.Nu ştiu cât de bine scriu dar de iubit sunt sigur.🙂

    sufletprinviata a spus:
    Martie 29, 2013 la 12:14

    Mai mult decât frumos…sublim!

    ajaytao2010 a spus:
    Martie 29, 2013 la 21:08

    Nice reading about you.

    Thanks. For visiting my blog Ajaytao2010@wordpress.com. Browse through the category sections, I feel you may definitely find something of your interest.

      david ionel romulus a răspuns:
      Martie 30, 2013 la 18:42

      Thanks!Beautiful day!

        ajaytao2010 a spus:
        Martie 31, 2013 la 04:43

        thanks

        david ionel romulus a răspuns:
        Martie 31, 2013 la 10:15

        With pleasure!

        ajaytao2010 a spus:
        Martie 31, 2013 la 10:26

        thanks

    Maryam.Shahbaz a spus:
    Martie 30, 2013 la 17:32

    I especially love all the art featured in your work ! Brilliant !
    Regards,

    davidionel a spus:
    Septembrie 16, 2013 la 18:09

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

Lasă un răspuns

