Doamna mea de roşu

Publicat pe Actualizat pe


Doamna mea de roşu,doamna mea de verde
Renaşte pamântul,eu mă simt un rege,
Am găsit norocul,Dumnezeu mai pierde
Condamnat la viaţă şi iubirea lege.

 
Doamna mea de roşu,doamna mea de floare
Mângâie-ţi urechea cu glas de primăvară,
Verdele tău pur mă îmbie la visare
Şi vântul cară note  pe acorduri de vioară.

lady_in_red_68733000Doamna mea de roşu,doamna mea de bine
La braţ ai dimineaţa şi soarele cunună,
Sânul tău e pâine , mi-e şi pasiune
Au muţit poeţii când au venit la cină.

 
Doamna mea de roşu,doamna mea de foc
Am creeat poveste extrasă din poveşti,
Te iubesc o viaţă cât două la un loc
Tu verşi peste mine plăceri  dumnezeieşti.

13 gânduri despre „Doamna mea de roşu

    World of Solitaire a spus:
    Martie 31, 2013 la 15:09

    Delicat, sensibil, demn de universul feminin, perceput.
    Ar fi mandra, doamna ta in rosu!

    Madi si Onu

    Irina a spus:
    Martie 31, 2013 la 18:41

    Pasiune, dedicatie absoluta, iubire fara cusur… Versuri decupate din rosul inimii. Foarte sensibila poezia, potrivita si dedicatia muzicala.
    Seara frumoasa.

      david ionel romulus a răspuns:
      Martie 31, 2013 la 20:10

      Multumesc,Doamna!Scriu ce simt si simt ce scriu !O saptamana plina de ganduri bune!

    prayingforoneday a spus:
    Aprilie 1, 2013 la 03:59

    Please accept this award nomination, and why I awarded it to you in my blog here
    http://prayingforoneday.wordpress.com/2013/04/01/very-inspiring-blogger-award-6/
    Follow the rules and give back to 15 others and do what I did in my award.
    Please accept this award.
    Shaun, well done

      david ionel romulus a răspuns:
      Aprilie 1, 2013 la 17:17

      Thank you I am honored! My respects!

        prayingforoneday a spus:
        Aprilie 1, 2013 la 17:55

        The pleasure is mine..

        Shaun

    prayingforoneday a spus:
    Aprilie 1, 2013 la 04:00

    IUBESC această melodie Lady in Red. era Mama şi tatăl meu cântec preferat atunci când erau împreună. Vă mulţumim pentru partajare

    prayingforoneday a spus:
    Aprilie 1, 2013 la 04:06

    AM urmarit video curgea de dragoste şi era senzual si iubitor şi îngrijirea. Vă mulţumim din nou x

      david ionel romulus a răspuns:
      Aprilie 1, 2013 la 17:21

      The pleasure is all mine! Thank you for feedback!

        prayingforoneday a spus:
        Aprilie 1, 2013 la 17:56

        I try to always come back in your language, I think it is a nice thing to do..

        Thank you

        david ionel romulus a răspuns:
        Aprilie 1, 2013 la 18:00

        Thank you!Multumesc!🙂

        prayingforoneday a spus:
        Aprilie 1, 2013 la 19:29

        lol
        NO..
        Thank you!!

        Shaun🙂

Lasă un răspuns

