Am rupt din tine un colţ de rai

Publicat pe Actualizat pe


Am rupt din tine un colţ de rai
Când noaptea albă se agaţă ,
Zidit în piept tu mă purtai
Şi când un clopot o să bată .

Îmbrăcată cu durerea ,
Iar în mână legat strâns
Purtai dorul şi iubirea ,
Să-i spui morţii : n – ai învins !

Încremenit – a şi pădurea ,
Chiar şi vântul stătea stană ,
Învaluit cu durerea ,
Zâmbetul se varsă – n rană .

Cerul plânge , norii lacomi ,
Vântul strigă după dor ,
Frunzele se şterg de lacrimi
În bocetul ciorilor .

Doamne , rupe-mă în două ,
Eu , mă rog la umbra ta ,
Să-i ţin vie amintirea
Şi în viaţa ce-o urma !

Nu lăsaţi aceste vremuri
Să vă prindă în ghiara lor ,
Oferiţi-vă ca daruri ,
Nimeni nu – i nemuritor !

Tudor Arghezi

14 gânduri despre „Am rupt din tine un colţ de rai

    Victoria Cega a spus:
    Aprilie 18, 2013 la 19:52

    FRUMOASE VERSURI!!

    Loredana Milu a spus:
    Aprilie 18, 2013 la 20:05

    Frumoasa creatie!
    Felicitari!🙂

    wolfgangpowerpoint.wordpress.com/ a spus:
    Aprilie 18, 2013 la 20:07

    Herzliche Grüße von uns, Wolfgang
    Ein eigenes Video von mir

    Diana şi Dan a spus:
    Aprilie 19, 2013 la 11:29
    Maria Günther a spus:
    August 17, 2013 la 13:11

    … Nimic impotriva lui Arghezi si a versului sau
    Dar pentru mine… Daca tu ( scuza daca-mi permit!) scrisesi…
    … Cred ca l-ai atins singur!… Si pe Dumnezeu!

      davidionel a spus:
      August 17, 2013 la 14:57

      Cred ca nu am inteles ce doriti sa-mi spuneti.Multumesc de vizita,o zi frumoasa!

        Maria Günther a spus:
        August 17, 2013 la 18:01

        … Scuze daca am dat nastere unei neintelegeri!… Vreau spune ca ai spus totul prea frumos incat, dupa ultima strofa, nici vesnicia mortii nu mai poate fi asa de rea.

        davidionel a spus:
        August 17, 2013 la 18:05

        Da,macar sa ne traim clipa.Merita!Un gand bun la ceas de seara!

Lasă un răspuns

