Iubita mea de drag , iubita mea din mare

Publicat pe Actualizat pe


“Dacă cineva stăruie să-i spun de ce o iubesc nu pot decât să-i dau acest răspuns:
pentru că e ea, pentru că sunt eu.” Michel De Montaigne

Tu eşti anotimpul cu cireşele în pârg
când ploaia scutură flori galbene din soare
Peste valul nărăvaş ce aleargă în amurg ,
Iubita mea de drag , iubita mea din mare .

Din ochii tăi , iubito , se revarsă marea
prin grădina raiului la umbra unui măr ,
Păduri de foc îmi aprind suflarea
cu parfum de roze înmugurit în păr.

Pe buze ai strâns metafore nebune
ce mângâie furtuna din venele albastre ,
Un colţ de cer iubito voi rupe pentru tine
imprimând pe el un astru printre astre.

Mai lasă – mă la noapte să vin să nu mai plec
cu luna peste umăr să caut a ta chemare ,
De unde izvoreşti acolo să mă înec ,
Iubita mea de drag , iubita mea din mare !

tene49(3545)

6 gânduri despre „Iubita mea de drag , iubita mea din mare

    Diana şi Dan a spus:
    Mai 16, 2013 la 18:16
    melanietoulouse a spus:
    Mai 17, 2013 la 16:16

    Montaigne despre prietenia de-o viata cu La Boétie:”pentru ca eram eu, pentru ca era el…”(Parce que c’était moi, parce que c’était lui…) Michel Sardou a preluat celebra afirmatie în aceasta melodie:🙂
    “Il était doux de caractère, – (el) avea un caracter blând…
    Il aimait les plages sous la pluie. – iubea plaja si când ploua…
    C’était tout à fait mon contraire. – eram complet diferiti…
    On était pourtant deux amis… – si cu toate astea, eram 2 PRIETENI.

    sourina a spus:
    Mai 17, 2013 la 23:00

    am facut o obsesie pentru mare si postul asta chiar mi-a racorit sufletul, as putea zice🙂

    davidionel a spus:
    August 8, 2013 la 19:50

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

Lasă un răspuns

