În ochii tăi am învăţat să înot

Publicat pe Actualizat pe


În ochii tăi am învăţat să înot
Când sunt căzut şi cred că nu mai pot ,
Şi stau întins la umbra ta
Să mă învelesc cu tine draga mea .

Asta vreau , şi simt că şi tu vrei
Pe braţe să te port şoptindu – ţi la cercei ,
Cât de frumos pare pământul înfăşurat în mare
La malul tainic mângâiat de soare .

Mă – ntreb mereu de unde ai coborât ,
Cum ai făcut frumosul din urât ,
De unde ţi – a dat ,Dumnezeu ,
Să aduci lumină în crezul meu ?

De – atâtea ori adorm pe buza ta
Când noaptea arde încet pe duşumea ,
Şi ziua cea trecut în aşternut
Respiră în toate câte sunt .

Şi uite aşa trec zilele cum trec
Cu veşnicia clipelor petrec ,
Şi mâine mai vreau o sărutare
Să mă înec în tine ca – ntr -o mare !Marie-Anne Desmarest

19 gânduri despre „În ochii tăi am învăţat să înot

    david ionel romulus a răspuns:
    Mai 19, 2013 la 19:11

    Mersi!Gandul bun sa-ti aduca o seara linistita!

    C.J -Jaklyn a spus:
    Mai 19, 2013 la 19:41

    frumos tare !!! …citindu-va poeziile imi dau seama ca versurile mele sunt mici si pierdute si as vrea sa renunt ,dar cineva ,uneori ,din ascuns imi dicteaza,desi simplu tare ,nu ma pot impotrivi🙂 ….seara frumoasa !

      david ionel romulus a răspuns:
      Mai 19, 2013 la 19:59

      Multumesc!Doamna, nimeni nu ne poate spune ce sa facem si cum sa facem.Eu am inceput sa scriu ca hobby iar acum iubesc poezia.Daca si place atunci sunt implinit sufleteste.O seara frumoasa!

    Raileanu Mariana a spus:
    Mai 19, 2013 la 21:45

    frumoase versuri!

    Mari Nela a spus:
    Mai 20, 2013 la 00:46

    minunate versuri, multumesc

    Maria Günther a spus:
    Mai 21, 2013 la 08:40

    Voi cauta cuvinte si mai potrivite…
    … Am inteles, in fine, de unde se revarsa al versului pocal.
    Asemeni cantecelor cu textele sfintite,.. De voce barbateasca cantate cu-asa har.
    Cand ca femeie, te intrebi adeseori…
    De ce, ca Muza, n-ai gasit poetul… Ca sa zbori?
    http://oamenicasobolani.wordpress.com/

      david ionel romulus a răspuns:
      Mai 21, 2013 la 14:58

      Multumesc,Maria Günther!Nu se stie niciodata. :)Un gand bun prins la rever!

    bursucel a spus:
    Mai 26, 2013 la 12:22

    Fac ce fac și tot la poezia asta mă întorc… Să nu razi, dar eu, care fac mereu conexiuni ciudate (așa cârcotește lumea) o leg de Notebook…🙂

      david ionel romulus a răspuns:
      Mai 26, 2013 la 12:38

      Multumesc de conexiune!🙂 Nu rad ,ma bucur de vizita.O duminica frumoasa!

        bursucel a spus:
        Mai 26, 2013 la 12:42

        Întorc și eu urarea, cu drag!🙂

    mediclass a spus:
    Iunie 12, 2013 la 00:22

    Reblogged this on dana1967.

    mediclass a spus:
    Iunie 12, 2013 la 00:25

    FELICITARI !!!!! Superbe poeme !!!! V-ati gandit sa le publicati ? Sunt, cu adevarat, o INCANTARE pentru SUFLET si SPIRIT !

      david ionel romulus a răspuns:
      Iunie 12, 2013 la 18:27

      Mulţumim,Doamnă!Eu scriu de plăcere.Dacă am să public?Cum o să vrea Dumnezeu.Toate cele bune!

    dumitruichim a spus:
    Iunie 12, 2013 la 22:21

    excellent!

    davidionel a spus:
    Octombrie 31, 2013 la 17:01

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

    nonamegirlisintown a spus:
    Octombrie 31, 2013 la 19:59

    Superb!

Lasă un răspuns

