Am să plec iubito …

Publicat pe Actualizat pe


Am să plec , iubito , mâine mai spre seară ,
Am să – ţi las pe masă şapte rânduri în buchet .
Mai frumoasă eşti acum ca prima oară ,
Am să plec , iubito , cu viaţa la pachet .

Am să plec , iubito , cutreierând prin gări ,
Am să – ţ i las pe bancă un semn că aici am fost .
Pe peronul trist voi vinde remuşcări ,
Am să plec , iubito , din viaţă , contra cost .

Am să plec iubito cu trenul împins de dor ,
Am să – ţi las în gară valiza cu amintiri ,
Eu plâng cu gândul că – n tine am să mor
Am să plec , iubito , vei auzii la ştiri .

Am să plec , iubito , în tine atemporal ,
Am să – ţi las adresa unde am să plec ,
Iubirea mea în tine eu scriu acest final ,
Am să plec , iubito , în tine să-mă înec .

Am să plec , iubito , în tine mă exil ,
Am să – ţi las pe buze cheia de la cer ,
Acolo eu voi sta cu ochii de copil ,
Am să plec , iubito , viaţa să-ţi ofer.

Untitled-1 copy copy

20 de gânduri despre „Am să plec iubito …

    Featuring on Facebook | Spread Information a spus:
    Mai 22, 2013 la 01:29

    […] Davidionelromulus […]

    madelinelaughs a spus:
    Mai 22, 2013 la 03:38

    We featured your post here https://www.facebook.com/pages/Spread-Information/182778828417013
    Thank you so much for adding something delightful and beautiful to our day!

    Tatomirescu Nelly a spus:
    Mai 22, 2013 la 19:02

    Superbă ! ^_^

    prayingforoneday a spus:
    Mai 23, 2013 la 15:22

    Shaun here.
    Please accept this award please
    „MOST INFLUENTIAL BLOGGER AWARD”
    Please pass it to as many people as you live 1, 5, 10, 20, your choice!
    http://prayingforoneday.wordpress.com/2013/05/23/most-influential-blogger-award-2/

    melanietoulouse a spus:
    Mai 23, 2013 la 18:46

    Poemul dvs m-a dus cu gându’ la „don’t leave me now!”…🙂 Iata de ce:

    Seara placuta si la cât mai multe versuri ce ne încânta ochii sufletului…
    Amicalement, Mélanie B

      david ionel romulus a răspuns:
      Mai 23, 2013 la 20:04

      Multumesc,doamna Melanie!Cu siguranta nu voi pleca.🙂 Un gand bun la ceas de seara!

    hetealx a spus:
    Mai 26, 2013 la 21:55

    descrie perfect ce simt acum. Good job🙂

      david ionel romulus a răspuns:
      Mai 27, 2013 la 14:07

      Multumesc,Ionut!Nu stiu ce simti dar sper sa fie de bine!Mersi de vizita!O zi frumoasa si un gand bun!

        hetealx a spus:
        Mai 27, 2013 la 18:29

        Alex, eu sunt Alex. Ionut e celalalt baiat :))

        david ionel romulus a răspuns:
        Mai 27, 2013 la 18:36

        Scuze,imi pare bine de cunostiinta!Toate cele bune!

        hetealx a spus:
        Mai 27, 2013 la 18:37

        La fel si dvs🙂

    Aliosa a spus:
    Iunie 9, 2013 la 17:15
    ane a spus:
    Iunie 18, 2013 la 22:46

    Superbe versuri!

    davidionel a spus:
    Septembrie 7, 2013 la 18:16

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

    Featuring on Facebook | Madeline Scribes a spus:
    Octombrie 29, 2013 la 02:41

    […] Davidionelromulus […]

    Most Influential Blogger Award 2013!! | Madeline Scribes a spus:
    Octombrie 29, 2013 la 02:50

    […] Davidionelromulus […]

Lasă un răspuns

