De va fi să mă dau uitării

Posted on Updated on


„Când dragostea vorbeşte, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului.”
William Shakespeare

De va fi să mă dau uitării
Vreau să stau la malul tău,
Ancorat de uşa lumii,
Mângâiat de Dumnezeu.

 
Să privesc prin ochi de vultur
Cerul strâns în părul tău,
Îngheţat în strop de ţurtur
Mă topeşti când eu te beau.

 
De va fi să mă dau uitării
Vreau să stau în colţ de cer,
Legănat de valul mării
Să ascult cum cântă luna rătăcită la rever.

 
Eu te rog ca mai o noapte
Să mai stai în lumea mea,
Să-ţi prind la urechi doar şoapte
Când pe cer mai cade-o stea.

 
De va fi să mă dau uitării
Vreau să cad în palma ta,
Mai presus de legea firii
Te iubesc,frumoasa mea!

book open

7 thoughts on “De va fi să mă dau uitării

    victoria.cega said:
    Mai 25, 2013 la 17:23

    SUPERBA!!!

    Adeena said:
    Mai 26, 2013 la 12:12

    ” Mai presus de legea firii
    Te iubesc frumoasa mea”
    Cred ca nu mai e nevoie de niciun comentariu la astfel de cuvinte , absolut superbe versuri!
    Felicitari si o zi de vis! 🙂

    ina15 said:
    Mai 26, 2013 la 12:18

    Frumoasă declarație de dragoste!

    Diana şi Dan said:
    Mai 26, 2013 la 15:23

Lasă un răspuns

