Dor de tata

Publicat pe Actualizat pe


Un dor de mahala mă trage
Pe străduţa cu cişmea ,
Colţ în colţ cu frizeria
Unde cântă o cucuvea .

Trag zăvorul , bat la poartă ,
Nimeni nu mi se arată .
Parcă un ecou din colţuri
Latră singur printre ziduri .

Simt cum se zbate ca un flutur
O durere în abdomen ,
Printre amintiri zidite
Plânge o pânză de păianjen .

În curte adie un vânt de jale
Măturând tot în calea lui ,
Frunza viei ruginită
Ce făcea o dată struguri .

Cu privirea înceţoşată
Văd o umbră încreţită
Stând la masa de sub tindă
Lăcrimând şi răguşită .

Unde eşti ? Că nu te văd !
Doar te aud pe lângă mine .
Rupe o joardă să îmi baţi ,
Tată ,  durerea din mine !

Ştiu că stai şi mă măsori .
Nu sunt eu ! E al meu fecior .
Sânge din sângele tău
Prin vene cu Dumnezeu !

Dacă ai să pleci la noapte ,
Eu , te rog ca să mai vii .
Când pământul  v – a renaşte
Să – ţi mai vezi ai tăi copii .

portrait_study__old_man_by_monkeezgob-d3h57s8

4 gânduri despre „Dor de tata

    Diana şi Dan a spus:
    Mai 29, 2013 la 11:18
    abisurile a spus:
    Mai 29, 2013 la 11:23

    Nostalgic si vizual dor , frumos !

    davidionel a spus:
    Septembrie 17, 2013 la 15:04

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

Lasă un răspuns

