Stau şi scriu,şi scriu de dor

Publicat pe Actualizat pe


Stau şi scriu,şi scriu de dor
la lumina ochilor,
Verde-i cerul în ochii tăi
şi pământul de sub ei.

Ştiu şi unde am să mă duc,
pe cărarea de sub nuc,
Când se lasă seara in vatră
stau şi scriu un vers în piatră.

Stau şi scriu,şi scriu de dor
prin lumea poveştilor,
La lumina stelelor
pe cărarea ielelor.

Floare crescută din iarbă
tu îmi faci sângele să-mi fiarbă,
Puritate în temelie
din rai ruptă,adusă mie.

Stau şi scriu,şi scriu de dor
lângă lampa din pridvor,
Şi mai ştiu că şi în tine
bate dorul pentru mine.

Coborâtă în flori de soc,
frumoasa mea eşti cu noroc,
Amuletă şi scânteie,
iar la poartă îmi eşti cheie.

Stau şi scriu,şi scriu de dor
la lumina ochilor,
Verde-i cerul în ochii tăi
şi pământul de sub ei.

fantasy-and-gothic-pictures-woman-with-green-eyes-and-green-scarf

5 gânduri despre „Stau şi scriu,şi scriu de dor

    david ionel romulus a răspuns:
    Iunie 2, 2013 la 12:26

    Multumesc!O zi frumoasa cu liniste in suflet!

    Oana Radu a spus:
    Iunie 2, 2013 la 12:40

    frumoase versuri culese parca din adancul sufletul romanesc de veacuri, versuri ca un refren ce-ti „unge” inima
    si un cantec pe masura

      david ionel romulus a răspuns:
      Iunie 2, 2013 la 12:54

      Multumesc de vizita si aprecieri!O duminica frumoasa si plina de ganduri bune!

    david ionel romulus a răspuns:
    Iunie 2, 2013 la 13:46

    Multumesc!Un gand bun!

    Diana şi Dan a spus:
    Iunie 2, 2013 la 17:24

Lasă un răspuns

