În tine eu mă mut

Publicat pe Actualizat pe


Când de cer se agaţă luna
şi când ziua nu e zi
Aştern metafore pe pernă
să conjugăm verbul a fi .

A fi sau a nu fi ,
dilemă sau citat ,
Eu sunt , tu eşti , vom fi
cu iubire infestaţi.

Cu iubire infestaţi
ne încântă iară – şi vara
Şi singuri printre cărţi
topim lumină – n ceară .

Topim lumină – n ceară
iubita mea şi mâine
Cântându – ţi la chitară ,
eu nu mai plec din tine .

Eu nu mai plec din tine
cântare cu sărut ,
De mai trăiesc şi mâine
în tine eu mă mut .

tene49(3407)

4 gânduri despre „În tine eu mă mut

    Diana şi Dan a spus:
    Iunie 22, 2013 la 22:10
    davidionel a răspuns:
    Iunie 23, 2013 la 09:14

    Multumesc,duminica frumoasa!

    chefamyremkebiggs a spus:
    Iunie 23, 2013 la 14:12

    Just Beautiful!!!🙂

Lasă un răspuns

