Atât de tânăr mă întorc …

Publicat pe Actualizat pe


Pe marginea cerului , mai sus ,
copilărie eu te caut ,
Alerg prin tine în apus
pe alei roşii de flaut .

Pe gingăşia florilor , mai jos ,
răpit de maci proaspeţi din sori ,
Îţi cânt din naiul meu de os
la umbra razelor cocori .

Pe coroana pomilor , mai sus ,
de neclintitele culori ,
Fântână vie tu te – ai dus ,
în curcubeul frunzelor cobori .

Atât de tânăr mă întorc , mai jos ,
la rădăcini legate în soartă ,
Prin fumul lujerilor , geros ,
viaţa îmi duc prinsă de toartă .Marcio Barriosy

10 gânduri despre „Atât de tânăr mă întorc …

    victoria.cega a spus:
    Iunie 28, 2013 la 20:37

    MINUNATE VERSURI! CANTECUL,SUPERB!!!!

      davidionel a răspuns:
      Iunie 29, 2013 la 13:58

      Multumesc!Un sfarsit de saptamana frumos si ganduri bune!

    onemindwork a spus:
    Iunie 29, 2013 la 07:43

    De ce nu încerci un ritm bine încadrat?Ar adăuga o notă de organizare a poeziei.

      davidionel a răspuns:
      Iunie 29, 2013 la 13:58

      Multumesc de vizita si de sfat!Nu stiu ce sa zic,eu scriu ce simt si simt ce scriu ,restul sunt mici detalii.Nu sunt nici poet nici prozator,asez randuri unul sub altul.O zi frumoasa si toate cele bune!

    Diana şi Dan a spus:
    Iunie 29, 2013 la 09:56
    Mihaela El Wageeh a spus:
    Iunie 29, 2013 la 23:49

    Reusite postari si inspirata melodie, una dintre preferatele mele!

      davidionel a răspuns:
      Iunie 30, 2013 la 09:49

      Multumesc!O duminica frumoasa alaturi de un gand bun!

    luciastroila a spus:
    Iunie 30, 2013 la 09:58

    Bună ziua! Am nominalizat blogul dumneavoastra pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Felicitari! Detaliile de participare le gasiţi pe blog: http://lucista.wordpress.com.

Lasă un răspuns

