Corăbier printre cuvinte

Publicat pe Actualizat pe


Corăbier mă simt printre cuvinte
Cu cerul hârtie căzut peste mări,
Muză îmi este versul fierbinte
Când străbat furtuni şi ape limpezi prin călimări.

La tâmplă te port briză adusă de vânt,
Iar pană îmi este lumina de verde marin,
Când soarele se joacă de-ascunsa în pământ,
Eu,aştern versuri peste un zâmbet divin.

Rânduri alese din cuvinte-nviate,
Pe boltă îmi sunt stelele cerului gol,
Jur iubire cu limbă de moarte
Corabiei mele descrisă în oracol.

Perle sculptate în vorbe de duh,
În tainica sursă purtată de doruri,
La tine mă-ntorc din albul văzduh,
Comoară primită din albastrele ceruri.

Sunt un nebun matelot cu viaţa la proră,
Drumeţ peste ape cu peniţa în toc,
Privesc cerul cum te adoră,
Copilă frumoasă din verde de foc.

calatoria-pe-marea-vietii_9fb3f5391dd805

7 gânduri despre „Corăbier printre cuvinte

    Diana şi Dan a spus:
    Iunie 30, 2013 la 12:43
    davidionel a răspuns:
    Iunie 30, 2013 la 13:34

    Multumesc!O duminica frumoasa!

    Subconstientul Genial a spus:
    Iunie 30, 2013 la 18:20

    ESTI TARE…

      davidionel a răspuns:
      Iunie 30, 2013 la 18:23

      Multumesc!TARE, parca suna prea „tare”🙂 Un gand bun la ceas de seara!

        Subconstientul Genial a spus:
        Iunie 30, 2013 la 18:26

        BINE..ATUNCI ITI SPUN MAI INCET…ESTI TARE

        davidionel a răspuns:
        Iunie 30, 2013 la 18:35

        Multumesc!😉

    davidionel a răspuns:
    Septembrie 5, 2013 la 14:59

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

Lasă un răspuns

