În mine pulsul e dat de o stare …

Posted on Updated on


Eu sunt un romantic purtat de noroc ,
Pe tabla de şah nebunul simbolic ,
Doar bunul simţ îmi este soroc
Pe drumul de ţară cu versul bucolic.

În mine vor curge cuvinte prin vene ,
În mine pulsul e dat de o floare ,
Iubita mea , mi – e poftă de tine
Cât timpul aleargă – n clepsidră şi râde la soare !

Eu sunt drumeţul din poarta iubirii
Ce împarte bilete din propriul timp ,
Spre – a – nghite dureri şi mizerii
Din albul hârtiei ce curge pe câmp .

În mine va plânge dorul de ducă
Şi viaţa trăită la coama de cal ,
Voi strânge fărâme din trup de nălucă
Precum un sculptor hipnotizat de un val .

Eu sunt un romantic purtat de noroc ,
Pe tabla de şah nebunul simbolic ,
Doar bunul simţ îmi este soroc
Pe drumul de ţară cu versul bucolic .

david ionel romulus 61

5 thoughts on “În mine pulsul e dat de o stare …

    Diana şi Dan said:
    Iulie 13, 2013 la 13:09
    victoria.cega said:
    Iulie 13, 2013 la 17:19

    Superbe versurii compuse de un poet romantic!!!

    iubire said:
    Iulie 15, 2013 la 10:07

    Cea mai mare fericire să fie nebunia ta!

    davidionel responded:
    Ianuarie 19, 2014 la 14:08

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

Lasă un răspuns

