Greşeală naivă

Posted on Updated on


Îmi cer scuze faţă de domnul ,Cristian Lisandru, pentru greşeala făcută!Cu respect! David Ionel Romulus

Greşeală naivă legată – n belele ,
Adormită pe taste , coborâtă în aval ,
În lumea de basme cu zâne şi iele
Am luat jăratec în loc de un cal.

Vor curge rânduri să spele neaua
Din pana albă căzută – n cavou ,
Resfir cuvinte , salvând podeaua
Pe urma lăsată  primită cadou.

O lume ai adus la masa mea ,
O pâine crescută în ţest ,
Miroase a tort cu gust de halva ,
Servită cu respect în zona de vest !

Din nori de furtună se toarce o rază ,
Un far lângă marea mângâiată de ploi .
Perfuzii vor stoarce mierea din frază ,
Greşeala naivă o voi curăţa de noroi .

Jucator la meciuri de gală voi fi ,
Cu fruntea sus la soare voi sta ,
Din pasa primită în plină zi ,
Pălăria – mi voi scoate în faţa ta !

david ionel romulus greseala naiva

22 thoughts on “Greşeală naivă

    iubire said:
    Iulie 15, 2013 la 14:44

    Ştii ce? Ar fi bine să nu ne mai batem capu’ decât cu fericirea că din clipa morţii vom fi măcar atât de fericiţi cât am visat să fim.

      davidionel responded:
      Iulie 15, 2013 la 14:53

      Multumesc de sfat.Dar pentru mine domnul,Cristian Lisandru,este o persoana importanta.Imi place sa privesc omul in ochi si cu fruntea sus,nu sa stau ghiocel.O zi frumoasa!

        iubire said:
        Iulie 15, 2013 la 15:02

        Păi…, acum nu ştiu dacă fiecare om este o persoană, dar fiecare om este important şi fiecare om om merită privit în ochi şi cu fruntea sus, dar nu prea cred că se poate să privim aşa până când nu ne amintim că vom fi deplin fericiţi.

        davidionel responded:
        Iulie 15, 2013 la 15:07

        Multumesc!

    victoria.cega said:
    Iulie 15, 2013 la 14:45

    Exceptional de frumos mod de a cere scuze jos palaria!!!

      davidionel responded:
      Iulie 15, 2013 la 14:56

      Multumesc!Cred ca citesc prea mult si raman cu ideile.Un sut in fund un pas inainte.Imi place sa ma ridic!O zi frumoasa si un gand bun!

    victoria.cega said:
    Iulie 15, 2013 la 15:01

    Mult respect pentru felul in care ai cerut scuze o zi buna!!!

    Cristian LISANDRU said:
    Iulie 15, 2013 la 15:32

    E un îmbucurător semn de normalitate, David, ceea ce demonstrează că suntem oameni verticali şi nu ne ascundem pe după plop. Atitudinea ta este una onorantă, mai ales într-o lume în care cei mai mulţi preferă să facă pe niznaii şi trec cu nonşalanţă mai departe. Spor şi de acum încolo îţi doresc şi îţi dorim, acest „incident” nu va rupe vreo punte şi nici nu va pune un punct nedorit. Să ne citim în continuare cu aceeaşi plăcere ca şi până acum, încercând să scriem cât mai bine, spre a oferi măcar câteva momente de frumos celor care îşi răpesc din timp pentru a ne citi – în asta constă esenţialul.

    Te salut şi eu cu respect.

      davidionel responded:
      Iulie 15, 2013 la 15:44

      Am invatat foarte multe citindu-va,si dupa urecheala primita ,am sa invat si mai mult.Nu voi fi” marca pe scrisoare” dar va asigur ca nu se va mai repeta.O seara placuta!

        Cristian LISANDRU said:
        Iulie 15, 2013 la 15:48

        La fel îţi dorim şi noi, David. Se demonstrează că nimic nu e pierdut din start şi că oamenii integri pot sta la aceeaşi masă rezolvând problemele apărute. Fără a-şi da în cap. Toate cele bune. Mulţumesc şi pentru răspunsul versificat.

        davidionel responded:
        Iulie 15, 2013 la 16:24

        Dupa o zi inorata,parca se arata soarele.Intodeauna este si o parte plina a paharului care pe mine ma stimuleaza.Am sa ma scutur de praf si am sa merg mai departe.Doare julitura dar sunt bun de carne si ma vindec foarte repede.Aprecierile voastre sunt monezile mele stranse pentru zile negre.Salutari si pentru,Geanina!Toate cele bune!

        Cristian LISANDRU said:
        Iulie 15, 2013 la 17:00

        „Vindecarea” să îţi fie grabnică, David, aşa îţi dorim. I-am transmis Geaninei cuvintele tale şi s-a bucurat fiindcă eşti dintr-o bucată şi ai demonstrat asta cu prisosinţă. Nu-i decât o „julitură”, aşa cum spui, important este drumul care urmează.
        Toate cele bune pentru voi şi la bună recitire!

    Poezia reîncălzită | Cristian Lisandru said:
    Iulie 15, 2013 la 15:54

    […] lui – face bine scrisului. Fără resentimente, David, şi spor la scris în continuare! Salut modul în care ai reacţionat şi – aşa cum spuneam la tine pe blog – acesta este un semn îmbucurător de […]

    Diana şi Dan said:
    Iulie 15, 2013 la 17:34

    Chiar mi-a părut rău să fi rămas supărați. Daaaaar … știam că sunteți doi oameni de calitate așa că nu mi-a fost greu să întuiesc că vă veți împăca.

      davidionel responded:
      Iulie 15, 2013 la 17:53

      Prietenia lui este importanta pentru mine.(chiar si virtuala)Multumesc de vizita si de aprecieri!O seara frumoasa!

      Cristian LISANDRU said:
      Iulie 15, 2013 la 19:09

      Diana şi Dan, mulţumesc şi eu pentru aceste gânduri. Înseamnă mult şi pentru mine şi pentru David. Căutăm, după cum spuneam, normalitatea. Iată că ea este mult mai aproape decât credem uneori. O seară frumoasă pentru voi!

    geaninalisandru said:
    Iulie 15, 2013 la 18:52

    David,
    I-am spus lui Lisandru, dar consider că trebuie să-ţi spun şi personal. Rari, pe cale de dispariţie , oamenii demni care au puterea de a-şi asuma greşelile şi de a-şi cere scuze fără să fie îngrădiţi de orgolii prosteşti. Da, îl respecţi pe scriitorul Cristian Lisandru, reiese foarte clar din modul în care ai procedat. Îţi mulţumesc şi mă bucur nespus când Lisandru poate să spună, fără reţineri, că cineva îi citeşte scrierile, îl respectă, îi este prieten adevărat. Eu nu pot să afirm că am prea mulţi prieteni cu un astfel de caracter, prieteni care atunci când greşesc faţă de mine să se comporte onorabil, aşa cum ai procedat tu. Mulţi au preferat să se piardă printre orgolii, să îmi aducă tot felul de argumente, când lucrurile se puteau rezolva simplu, elegant, iar dovada prieteniei este limpede ca lumina zilei, nu mai poate fi pusă la îndoială.

    Un gând la fel de bun şi pentru soţia ta!

    Pentru Victoria Cega, respect şi zile pline de iubire!

    Cu preţuire,
    Geanina Lisandru

      davidionel responded:
      Iulie 15, 2013 la 19:31

      Geanina,pentru mine onoarea,cuvantul si caracterul sunt cele mai importante legi.Fara ele sunt gol.Nici nu iti dai seama ce inseamna cuvintele tale pentru mine.O seara frumoasa,pentru ca tu mi-ai facut o seara deosebita!Multumesc!

    victoria.cega said:
    Iulie 15, 2013 la 20:49

    Ma bucur nespus de mult ca ati ramas prieteni,santeti doi oameni minunati care aveti toata stima si respetul. Va admiram!Multumesc doamnei Geanina, o respect si o admir.Zile frumoase si pline de iubire pentru toata lumea!!!

    racoltapetru6 said:
    August 9, 2013 la 06:57

    Ce bine e când totul se termină cu bine, iar la dulcea armonie contribuie aceste inspirate versuri pentru care te felicit, David!

      davidionel responded:
      August 9, 2013 la 08:14

      Multumesc!Toate cele bune si un gand bun!

Lasă un răspuns

