Sărutul

Publicat pe Actualizat pe


DAVID IONEL ROMULUS SARUTUL

12 gânduri despre „Sărutul

    victoria.cega a spus:
    Iulie 21, 2013 la 19:17

    MINUNATE VERSURI!!! FELICITARII!!!

    ORTODOX a spus:
    Iulie 22, 2013 la 20:35
      davidionel a răspuns:
      Iulie 22, 2013 la 20:43

      Da,sanatatea este cea mai importanta avere.O seara frumoasa si un gand bun!

    melanie a spus:
    Iulie 22, 2013 la 21:55
      melanie a spus:
      Iulie 22, 2013 la 22:01

      P.S. înca „ceva”:🙂
      http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/03/26/hai-sa-plecam-intr-un-sarut-spre-un-taram-necunoscut-alfred-de-musset/
      – – –
      N.B. prefer versiunea originala a poemului dvs, caci spiritul limbii române e imposibil de tradus într-o limba ne-latina… ar suna mai apropiat si mai fidel de sensul initial în franceza…🙂

        davidionel a răspuns:
        Iulie 23, 2013 la 09:57

        O surpriza frumoasa sa-l citesc pe Cristian Lisandru la dumneavoastra pe blog si nu numai.Multumesc!P.S.mai mult eu am incercat o definitie a sarutului.🙂

        melanie a spus:
        Iulie 23, 2013 la 12:19

        Cristian si Geanina îmi sunt prieteni dragi, apropiati sufleteste – dincolo de virtual…🙂

    melanie a spus:
    Iulie 22, 2013 la 22:08

    Domnule David, am recitit traducerea-n engleza, mot-à mot din româna… Am mari „rezerve” asupra ei din „deformatie profesionala”, engleza mi-a fost a doua limba la 9 ani si-am trait 5 ani în USA…🙂

      davidionel a răspuns:
      Iulie 23, 2013 la 09:43

      Multumesc de vizita si aprecieri!Am incercat sa vad cum suna in engleza,si fiul meu m-a avertizat ca nu suna in engleza la fel.Doar am incercat.🙂 O zi frumoasa!

        melanie a spus:
        Iulie 23, 2013 la 12:17

        Cu placere, gânduri amicale sincere si cu pretuire…🙂 Am tradus-o „ad-hoc” în franceza si va pot confirma ca-si pastreaza sensu’ initial pe care ati dorit sa-l exprimati…🙂 Va sugerez sa lasati doar versiunea dvs proprie si originala…🙂 Stiu ca „romgleza” e la moda-n România, da’ totusi si orisicât…😉 Cu stima, Mélanie

        davidionel a răspuns:
        Iulie 23, 2013 la 13:07

        M-am conformat!🙂 Multumesc!P.S Datorita lor,Cristian si Geanina,am inceput sa iubesc poezia.Pentru asta si felul lor de a fi am sa le multumesc,neconditionat.Respectele mele!

Lasă un răspuns

