Cuvinte albastre

Publicat pe Actualizat pe


Zburaţi cuvinte albastre
în lumea mamelor zâne
şi aduceţi – mi o ultimă carte
pe adresa liniilor comune .

Naufragiaţi în colţuri de filă
îndoite sub un braţ de copil
să rupeti uitarea din moarte
şi carati – o departe în exil.

Lăsaţi – mi scrisoarea pe şină ,
că poşta e scoasă în şomaj .
Doar, Dumnezeu , nu – mi caută de vină ,
strigându – mi din ceruri : curaj !

Câte visuri am ascuns , Doamne ,
şi pustiuri scrijelite în lemn ,
Roase de carii ciorchine
lângă o piatră lăsată ca semn .

Dacă veţi găsi cartea
la adresa scrisă pe plic
să – i spuneţi mamei că moartea
m – a chemat la ea să – i explic .

Povestea cuvintelor albastre
spusă pe drumuri de fier.
Iar în gara bunei speranţe ,
vă rog  întrebaţi de cantonier !

Walking_Train_Tracks

3 gânduri despre „Cuvinte albastre

    melanie a spus:
    Iulie 23, 2013 la 18:53

    cuvintele albastre exista în toate limbile latine…🙂 stiti ca-n engleza, „blue” are si sensu’ de „trist”… o melodie-cult în Franta: les mots bleus – Christophe
    „Je lui dirai les mots bleus
    Les mots qu’on dit avec les yeux…”

      davidionel a răspuns:
      Iulie 23, 2013 la 19:24

      Nu stiam,vroiam sa formulez o metafora.Atunci am nimerit ideea.🙂 Une belle soirée avec mes bonnes pensées!

    Diana şi Dan a spus:
    Iulie 23, 2013 la 21:10

Lasă un răspuns

