Mi – e dor

Publicat pe Actualizat pe


Mi – e dor de hainele apretate
cu ger la mâneci şi mănuşi
Când lerul colinda prin vatră
însufleţind brazi pe derdeluş .

Mi – e dor de albul din covată
cernut din cer peste un ram ,
De bunica mult iubită
şi de bradul de la geam .

Mi – e dor de sania din fier
proptită în pod lângă ciubăr
Şi de plăcinta caldă de boier
cu scorţişoară şi cu măr .

Mi – e dor de crivăţul de afară
ce ne strângea pe lângă foc ,
De omul nostru de zăpadă
şi de pipa bunicului din cojoc .

Mi – e dor de poveştile cu zmei
privind la câinele din curte
Ce alerga un fulg holtei
până în colţ lângă perete .

Cât dor am strâns la mine în suflet
şi cât voi strânge peste el ,
De lumea basmului trăită
cu a fost odată : un băiat şi un căţel .111

8 gânduri despre „Mi – e dor

    Eda a spus:
    August 10, 2013 la 14:53

    Si mie mi-e dor de zilele de iarna… insa mai sunt cateva luni… pana atunci ne vom bucura de frumoasa toamna ce va sosi in curand !🙂

    O zi frumoasa!

      davidionel a răspuns:
      August 10, 2013 la 21:52

      Multumesc,Eda!Binele sa se reverse peste tine!

        Eda a spus:
        August 10, 2013 la 22:00

        Va multumesc mult!🙂

        davidionel a răspuns:
        August 10, 2013 la 22:01

        Cu drag si respect!

    mandasiefert39 a spus:
    August 10, 2013 la 15:03

    Reblogged this on Amanda's Words / starfire8me and commented:
    That is such a beautiful photo, David!!!

      davidionel a răspuns:
      August 10, 2013 la 21:52

      Thank you very much!🙂 A beautiful day!

Lasă un răspuns

