Frumuseţea ta …

Posted on Updated on


Atunci când cerul se lupta cu marea
şi prin pădure vântul frunze croşeta ,
Primăvara în iarbă îşi îmbrăca culoarea
furată din privirea ta .

Glasul tău la tâmpla mea se scaldă
peste buze mute de uimire ,
Aici , versul magic stă şi arde
frumuseţea ta purtată în nemurire .

Şi orbii pot să – ţi vadă frumuseţea
ce – ţi umple amfora de lut ,
Cu ea mă spăl pe faţă dimineaţa
şi noaptea mă învelesc în aşternut .

Frumuseţea ta e muzică  pe acorduri ample  ,
pentru surzi eşti grai purtat de unde ,
Izvor împresurat de stele ,
Dumnezeu , îmi face cu ochiul şi îmi râde !Paulo Coelho

4 thoughts on “Frumuseţea ta …

    lgyslaine said:
    August 25, 2013 la 20:26

    I’m glad I was able to read. thank you🙂

    davidionel responded:
    August 26, 2013 la 14:03

    Multumesc!

    dumitruichim said:
    August 22, 2014 la 01:02

    Wow!

Lasă un răspuns

