Doar un vis…

Publicat pe


Fericirea în stare pură
stă pe soclu în hambar,
Scrie lacrimi în batistă
pe peronul din sertar.

Doar un sculptor mai încearcă
cu peniţa prinsă-n daltă,
Să compună printre lacrimi
zborul fluturilor deodată.

După ce le ascultă marşul
fluturilor rătăcind,
Peste ochiul viu de apă
vede curcubeul odihnind.

De când nu te-am mai privit,Doamne,
fericirea s-a schimbat,
Nu mai e ce a fost odată,
a fost scoasă la mezat.

Rănile nu i se văd,
lacrimile-i curg secate,
Printre firele de iarbă,
ea mă ridică blând din moarte.

Când am murit?Cand mi-am scăpat
fericirea prin noroi,
căutând bezmetic şi crispat
în lumea plină de strigoi?

Noaptea trece prin cortegiu,
visele mi se risipesc,
Tu, mă scoţi din naufragiu,
Fericire,cât de mult,eu, Te iubesc!

blondes-women-closeup-flowers-models-sunlight-lily-donaldson-faces-3410x2700-wallpaper_www.wallpaperhi.com_49

 

 

9 gânduri despre „Doar un vis…

    Adeena a spus:
    Septembrie 1, 2013 la 10:56

    Frumos…🙂

    scottishmomus a spus:
    Septembrie 1, 2013 la 11:04

    So lovely.x

    davidionel a răspuns:
    Septembrie 1, 2013 la 11:17

    Multumesc!O duminica superba!

    lgyslaine a spus:
    Septembrie 1, 2013 la 11:26

    Splendid. Have a good weekend🙂

    andrea a spus:
    Septembrie 1, 2013 la 11:33

    Meine WPadresse hat sich geändert….
    http://andreasch51.wordpress.com/
    HERZlichst ANDREA

    Glorialana a spus:
    Septembrie 3, 2013 la 00:09

    Your blog is paradise! I have nominated you for the Trio of Awards. Enjoy!
    http://glorialana.wordpress.com/2013/09/02/a-excellent/

Lasă un răspuns

