Te caut demult printre cuvinte

Publicat pe Actualizat pe


Cât bate viaţa strâng cuvinte ,
Cu surcele rupte le unesc 
Prin ploaia ce spăla morminte
Le strâng în braţe , le doinesc .

Le cânt de dor printre nuiele ,
Le ard uşor pe pat de lut ,
Mă rog la podul palmei mele
Să te modeleze în aşternut .

Te caut prin ierni la malul mării ,
Te caut prin veri în vârf de munte ,
Mă întorc la versul dat uitării ,
Te caut demult printre cuvinte .

Bolnav de – aş fi cu moartea în faţă ,
În genunchi de – aş fi căzut ,
Alerg spre tine în lumi de gheaţă
Să te iubesc de la – nceput .

Aş plânge lângă umbra ta ,
Aş râde doar în ochii tăi ,
Pe urmă am strânge şi – am pleca
În ziua noastră cea dintâi .

Acolo dacă ai dispărea ,
Din cartea mea la prima filă ,
Te – aş contopi  în mintea mea ,
Frumoasa mea , chip de copilă .994364_195871363929800_759826975_n

8 gânduri despre „Te caut demult printre cuvinte

    Andrea a spus:
    Septembrie 8, 2013 la 13:56

    VERY NICE
    GREETING(s)from ANDREA
    BEAUTIFUL DAY

      davidionel a răspuns:
      Septembrie 8, 2013 la 16:34

      Thank you very much, all the best!

        Andrea a spus:
        Septembrie 8, 2013 la 16:42

        ALL the BEST……**MANY HUGS**

    ina15 a spus:
    Septembrie 8, 2013 la 21:00

    Ce frumos!

      davidionel a răspuns:
      Septembrie 9, 2013 la 14:33

      Multumesc!O saptamana frumoasa plina de ganduri bune!

    deniz a spus:
    Septembrie 9, 2013 la 10:15

    kisses and hug for you🙂

      davidionel a răspuns:
      Septembrie 9, 2013 la 14:35

      Thank you very much!Good thoughts!

    davidionel a răspuns:
    Noiembrie 17, 2013 la 10:42

    Reblogged this on David Ionel Romulus-blog.

Lasă un răspuns

