Eşti aproape , eşti în mine !

Publicat pe Actualizat pe


Eu te văd iubita mea,
Eşti aproape , eşti în mine .
Un noroc căzut din stea ,
Rază verde de lumină .

În ochii tăi vorbesc cu marea .
Tu , eşti ţărmul meu cu rânduri
Unde pescăruşii pun culoarea
În valurile pline de gânduri .

Mai ţii minte vara noastră
Când te mângâiam cu versuri ,
Lângă luna prinsă în glastră ,
Printre miile de fluturi ?

Acolo ne – am luat cu joaca
Atunci când ploaia făcea nazuri ,
Noi băteam cu un fulger toaca
Şi ecourile jucau zaruri .

Prin furtuna cu scântei
Noi ne contopeam chemarea .
Trupul tău în calea ei
Îmi oprea din drum suflarea .

Mai aştept o mângâiere
Să mai treacă peste mine
Cu un sărut furat din miere
Să – nţelegi cât mi – e de bine !cat de frumoasa esti

2 gânduri despre „Eşti aproape , eşti în mine !

    hitandrun1964 a spus:
    Septembrie 13, 2013 la 05:39

    I wish I could read your work but I don’t know how to do that:(

      davidionel a răspuns:
      Septembrie 13, 2013 la 14:27

      google translate, it is not ok but it is understood…a weekend full of good thoughts

Lasă un răspuns

