Poetul si muzele lui…

Publicat pe Actualizat pe


Să mori din dragoste primită
Precum poetul moare în muza lui ,
Răpus de rima ofilită
Ce stă la tâmpla timpului .

Crucificate sunt lacrimile sale ,
Şi gerul parcă limba le – a mâncat ,
În noaptea cu clipe banale
Poetul , se simte trădat .

El moare coborând pe trepte
Lăsând pe masă gândurile seci ,
Nu – i pasă unde va dormi la noapte ,
E bântuit de aşternuturile reci .

Păreri de rău aşterne în privire ,
De mare nu va mai vorbi ,
Bântuit de marea lui iubire ,
El ştie că nu va mai iubi .

Păşea încet din lumea asta ,
Când trezit de un dor de necuprins ,
Îi strigă morţii : Cu asta , basta !
Muza mea e în toate ce am atins !

I – am atins glezna în valurile mării ,
I – am atins şi vântul în pleata ei ,
Ştiu ca ea nu mă dă uitării ,
I  – am atins iubirea şi cu peniţa din condei .

fericire-1378218915

4 gânduri despre „Poetul si muzele lui…

    Pishky a spus:
    Septembrie 14, 2013 la 20:33

    Tare frumoase versurile🙂

      davidionel a răspuns:
      Septembrie 14, 2013 la 20:39

      Multumesc de timpul acordat versurilor mele!O seara frumoasa intr-un gand bun!

    racoltapetru6 a spus:
    Septembrie 15, 2013 la 08:45

    Nu sunt critic consacrat,
    Dar știu cert că ești dotat,
    Te admir și te citesc
    Fiindcă scrii cea ce simțesc.🙂

      davidionel a răspuns:
      Septembrie 15, 2013 la 09:01

      Multumesc,pentru aprecierile versificate! :)O duminica plina de frumos!

Lasă un răspuns

