Un gând răzleţ…

Publicat pe Actualizat pe


Am crescut un gând de primăvară ,
La sânul tău l-am adăpat ,
Prin iarba culcată de vioară
În bob de rouă l-am pictat .

Şi vara l-am învăţat să meargă
Spre izvor de sân abrupt ,
Să guste buzele de fragă
Când noaptea intră în aşternut .

Apoi ,am adormit pe frunze
Pe sub mireasma de sub vii ,
Printre coapsele de berze ,
Să stoarcem toamna strugurii .

Şi în toiul iernii tot te-ai duce
Să strângi flori de fulgi răpiţi ,
Pe la ferestre a- i seduce ,
Doar fecioare dalbe şi cuminţi .

Frumos mai creşti  în cosânzeană ,
Tu , eşti  gând din flori de tei ,
Învelit cu ger pe geană
Printre bulbi de ghiocei .

1150153_353369688129229_1519641455_n

2 gânduri despre „Un gând răzleţ…

    ina15 a spus:
    Septembrie 24, 2013 la 22:58

    Ce frumos ai făcut trecerea printr-un an întreg !

      davidionel a răspuns:
      Septembrie 25, 2013 la 08:29

      Da,un gand cu anotimpuri. Multumesc de vizita,un gand bun cu miros de struguri!

Lasă un răspuns

