Fără tine …

Publicat pe


Fără tine mă pierd ,
Fără tine mă caut .
Doar în tine visez ,
Doar în tine mă scald .
Lângă tine eu ard ,
Lângă tine sunt scut .
Numai de tine mi-e frig ,
Numai de tine mi-e cald !

Pentru tine cobor
Printre aripi de mori ,
Tu eşti malul abrupt ,
Tu eşti valul înalt .

Pentru tine alerg
În galop de cocori ,
Peste coame de cai ,
Peste triluri de nai .

Frumuseţe cu grai ,
Frumuseţe din rai ,
Frumuseţe în exil ,
Frumuseţe sigil .

Fără tine am dor ,
Fără tine mă dor ,
Fără tine sunt ciung ,
Fără tine mă sting !Aristotel

Lasă un răspuns

