Eternitate

Posted on Updated on


Nici nu mai ştiu când ai păşit în mine
Pe scara ruptă , proptită lângă zid .
Îmi lăsai la uşă un zâmbet pe pâine
Ca o floare albă în sufletul arid .

Ai ales să dormi în ger la umbra mea ,
Fără să te doară m – ai pus adânc în tine .
Doar atât ai spus bătând în duşumea :
Iubirea ce ţi-o port , te prinde aşa de bine !

Nu pot a te – înţelege ce te – a răpit la mine ,
Un foc mocnit cu vreascuri sau gândul meu rebel ?
Ştiu că mă îmblânzeai cu priviri blajine ,
Din fiara împietrită în simplu porumbel .

De dragul tău , iubito , am devenit imun ,
Femei nenumărate mai bat pe la obloane ,
Încearcă şi oftează după acel nebun
Ce le fura săruturi în nopţile eterne .

E imposibil dragă , m – ai vindecat de ură !
Ai prins – o în paranteze în ultimul sertar .
Zavorâtă stă în iubire pură ,
În simplitatea ta , frumosul meu altar .

Nici nu mai ştiu când ai păşit în mine
Plină de candoare , bunătate în fluid .
Iubesc ardoarea ta şi – a patimii depline ,
Doamne , ce frumoasă mi – ai ales ca ghid !

William Shakespeare

6 thoughts on “Eternitate

    edwincolonpagan said:
    Octombrie 13, 2013 la 15:18

    Wow, hermoso, la música, el vídeo y el poema. Te felicito.

      davidionel responded:
      Octombrie 13, 2013 la 19:01

      Gracias, Edwin, para momentos dados mis líneas, hermosa noche!

    Aliosa said:
    Octombrie 14, 2013 la 17:45

    Buna seara !
    ” Nici nu mai stiu ” care dintre POEZIILE citite ar trebui puse intr-o rama aurita
    la vederea tuturor ,asa de minunate ce sunt !!!
    Nu pot spune dacat atat :
    – Toate sunt pline de viata !
    Felicitari !
    Aliosa.

      davidionel responded:
      Octombrie 14, 2013 la 18:38

      Multumesc,Aliosa!Daca am reusit sa va acaparez cu randurile mele inseamna ca mi-am atins scopul,pana la „rama” mai trebuie sa muncesc mult.Toate cele bune!

    Kev said:
    Noiembrie 4, 2013 la 18:57

    That is a really beautiful video and song.

Lasă un răspuns

