Dorul dorului …

Posted on Updated on


Sărută-mi frunzele ce cad ,
Sărută-mi clipele amare ,
Pe străzi pustii cu vămi de iad
Să – i strigăm dorului , că doare !

Prin ceaţa câmpului de zgură ,
Pe sub nămeţi de gânduri reci ,
Să tragem brazde cu căldură ,
Să – i facem dorului poteci !

Cu un vers sădit în scoarţă ,
Peniţă vie în pom de tei .
Legat la gât cu un fir de aţă ,
Să – i spunem dorului ce vrei !

Să – l oblojim cu fructe coapte ,
Să – l încălzim cu vin de cramă .
Mai trag speranţe că la noapte
Am să- i mai fac o diagramă !

Cu preţul de – a cădea în uitare ,
Sculptat în gând cu dalta mică ,
Eu trag de el ca de un soare ,
El pleacă în zbor de rândunică .

Aşa e dorul cam sălbatic ,
Nechează , fuge fumegând ,
Căpăstru rupe în plâns dramatic ,
Imi râde în faţă , pe curând !Mihaela Rădulescu

Lasă un răspuns

