Fântâna de cuvinte …

Publicat pe Actualizat pe


Pe margini albe de genune
Cearceaful viu ne poartă în valuri ,
Altar brăzdat de fuziune
Coboară încet până la maluri .

Mătasea cărnii tale arde
Preludiul apelor din matcă ,
Cutremurat în palme calde ,
De fiori  , trupu – mi dezbracă .

Răpit de patime nebune
Mă las curtat de sânul tău ,
Din izvor noaptea îmi compune
Un sărut scăpat din frâu .

Cu un vârtej de şoapte brize
Gheţari topeşti pe coapsa ta ,
Pe arca ce vibrează în buze ,
Extaz ,dorinţe îmi croşeta .

Adânc , ascuns în părul tău
Ca un foşnet plin de muguri ,
Un sărut , atât mai vreau ,
Pentru mâine , printre versuri !

Cor de gemete stau prinse
Pe cărări de noi ştiute ,
Legănate şi încinse ,
Iubito , eşti fântâna de cuvinte !

Marcel Proust

2 gânduri despre „Fântâna de cuvinte …

    europasicewolf a spus:
    Octombrie 24, 2013 la 00:59

    Vă mulțumesc foarte mult pentru vizita blog-ul meu și pe placul articol🙂
    Ai un blog mare aici
    Au o zi frumoasa!

      davidionel a răspuns:
      Octombrie 25, 2013 la 17:08

      Multumesc de vizita si aprecieri,toate cele bune !

Lasă un răspuns

