Veşnicia clipei

Publicat pe Actualizat pe


Printre lespezi reci am coborât în mine ,
Printre catafalcuri plâng şi mă blestem ,
Sunt nebunul trist ce mângâia un câine
Lângă poarta neagră cu balamale crem .

Port şi acum fiorul din cuvinte
Printre copacii goi cu umbrele în cer ,
Troienit de luna ce îmbrăca morminte
Îmi alint durerea ascunsă sub rever .

Mi – ai tulburat de tot gândurile , iară ,
Când îmi treci pragul viselor năvoade ,
Eu , te caut în ele pentru a câta oară
În tărâmul vieţii ce amintirea îl roade .

Mai aud şi acum orologiul morţii
Cum rupea tăcerea turnului pustiu ,
Încrustat îmi eşti pe lespezile sorţii
Între limbi de clopot care bat târziu .

Îmi priveşti ca o nălucă tristeţea prăbuşită în tină ,
Cumplit îmi urlă dorul la tâmplă când te – ascult ,
Veşnicia clipei , Tată , îmi bagă de vină
Că n – am făcut destul când trebuia mai mult !

Acum , când am păşit în amfiteatrul vieţii
Am să – ţi spun ce trebuia de mult ,
Sub umezite gene , lângă multe aspiraţii ,
Ai rămas un crez şi ultimul meu cult !Eschil

2 gânduri despre „Veşnicia clipei

    racoltapetru6 a spus:
    Noiembrie 24, 2013 la 10:42

    Mersi fain pentru frumoasele versuri și lasă-mă să te recompensez cu o urare de „Duminică frumoasă!”, în ciuda vremii de-afară!🙂

      davidionel a răspuns:
      Noiembrie 24, 2013 la 10:52

      Multumesc de aprecieri ,sa sti ca la noi la Lugoj este un soare de primavara dupa ploaia de azi-noapte,toate gandurile mele bune!

Lasă un răspuns

