Mi – e dor de poveste

Publicat pe Actualizat pe


E viu , e frumos, e plăcut , e pietate .
Magia pluteşte , Crăciunul , renaşte .
Arde candela , lerul soseşte ,
Mi – e dor de colindă , mi – e dor de poveste !

E tot , e vis , e viaţă , e sfânt .
Anul se naşte , copilul eu sunt .
Veşnic va fi , un gând va rămâne ,
Mi – e dor de mierea întinsă pe pâine !

E alb , e cer , e pur , e pământ .
Bunicii în mine de – aproape ei sunt
La bradul cu vise unde tresar ,
Mi – e dor de voi fără hotar !

E sărbătoare , e zăpadă , e ger , e sublim .
Bradul ne cheamă sub vâsc să iubim
Când ninge pe anii primiţi în dar ,
Mi – e dor de sărutul acela fugar !

E nou , e verde , e dulce , miroase ,
Beteala divină se cerne pe case .
Ţurţuri cu stele şoptesc în neştire ,
Mi – e dor de anii din amintire !Octavian Paler

5 gânduri despre „Mi – e dor de poveste

    Andrea a spus:
    Decembrie 8, 2013 la 15:35

    VERY NICE 2…ADVENT…….SINCERELY ANDREA:))

    Aliosa a spus:
    Decembrie 11, 2013 la 07:50

    Buna dimineata !
    Acum cand cerul a-nceput sa cearna
    Fulgi mari si pufosi de zapada
    Poezia despre SARBATORILE de IARNA
    Imi face inima sa fie calda !!!
    Multumesc bunule om
    Sa-ti dea DOMNUL sanatate !
    Tu pui de CRACIUN in al tau pom
    Doar ganduri sincere, curate !
    Sarbatori fericite !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

      davidionel a răspuns:
      Decembrie 11, 2013 la 15:15

      Multumesc , Aliosa , gandurile mele bune si tot binele din lume , sarbatori fericite !

        Aliosa a spus:
        Decembrie 12, 2013 la 19:50

        Multumesc, asemenea !

        Sarbatori fericite !
        Aliosa.

Lasă un răspuns

