Cel mai frumos verde …

Publicat pe


Ai cel mai frumos verde pe pământ ,
Cu el se înveleşte iarba când i – e dor ,
Te privesc uimit ca pe un loc sfânt
Când cobor pe coapse la izvor .

Şi – n armonia lui sub ploape îmi descântă ,
Atât de viu , de frumos şi tandru ,
Zăpada cărnii pure ce tresaltă
Pe sânul tău ca lujerul de leandru .

Doar în faţa ta acum mă – nclin
Cu sfiala unui val în părul lung ,
La cascada unei flori de crin ,
Acolo eu trăiesc şi am să  mă sting !Dante Alighieri

6 gânduri despre „Cel mai frumos verde …

    martaperegrina a spus:
    Decembrie 23, 2013 la 16:16

    Te deseo una hermosa Nochebuena y una mejor Navidad.
    Felices fiestas David

      davidionel a răspuns:
      Decembrie 23, 2013 la 16:18

      Gracias, Martha, buenos pensamientos y celebrar divina!

    racoltapetru6 a spus:
    Decembrie 24, 2013 la 09:25

    Crăciun Fericit și încărcat de poezie, Ionel!

      davidionel a răspuns:
      Decembrie 24, 2013 la 09:37

      Multumesc , Petru ! Gandul bun sa te fereasca de rautatea omeneasca , Sarbatori Fericite !

    Cristian LISANDRU a spus:
    Decembrie 24, 2013 la 10:21

    Craciun fericit, David, toate cele bune din partea mea si a Geaninei, numai bine vă dorim. Si dragoste, dragoste, dragoste…

      davidionel a răspuns:
      Decembrie 24, 2013 la 10:29

      Mulţumim , Cristian şi Geanina , să vă de – a Dumnezeu ,tot binele din lume , iar iubirea să vă însoţească toată viaţa ! Crăciun Fericit !

Lasă un răspuns

