Vom fi miazănoapte lângă miazăzi…

Posted on Updated on


Cu respiraţia tăiată mi – am trezit din tacere , cuvântul…
David Ionel Romulus

Se strâng nori de zgură , iarna se dă moartă ,
Frunzele se roagă , cuvintele se îneacă ,
Printre hoituri vii fără nici o soartă
Dorul meu de ducă strigă şi apoi pleacă .

În dreapta şi în stânga se minte şi se fură ,
Caractere în criză cu invidii nud ,
Când vuieşte marea plină de cenzură
Se mai trage o duşcă din pământul crud .

Am numărat cu ochii jalnica ocară
Prin ruine oarbe fără rădăcini ,
Presărând cu rime când urcam pe scară
Bunătatea lumii plină de lumini .

Şi tragica zăpadă uită ca să cadă
Din pereţi de cer mai rău ca la nebuni ,
Ai crede că se surpă  , parcă stăm pe coadă
La ţestoase verzi crescute în păduri .

Cu frigul strâns pe oase şi mantie amară ,
Chinuit în carne , otravit de gând ,
Îmi caut din nou iubita ascunsă în călimară
Pe un cal de mare cu galopul blând .

Încă o noapte albă am să stau la pândă
Te voi iubi de noapte , te voi iubi de zi ,
Cu mintea risipită adânc într – o secundă
Vom fi miazănoapte lângă miazăzi .

david ionel romulus 03

2 thoughts on “Vom fi miazănoapte lângă miazăzi…

    Russel Ray Photos said:
    Ianuarie 23, 2014 la 10:21

    Oh, no! Google Translate isn’t working right now so I don’t have a clue what this blog post says………………😦

Lasă un răspuns

