Fundamentali în puncte cardinale

Posted on Updated on


Eu mă ridic în tine peste noapte ,
Tu aduci culori  fără măsură ,
Iubita mea de verde , între toate ,
Îmi arzi de veghe în lumea asta sură .

Şi vin , şi plec , şi caut cuvântul care
Arată un semn , un cod sau chiar o hieroglifă ,
Măsurând torenţial indescifrabila chemare ,
Din îmbrăţişarea ta , e sigur , am să – mi fac o grefă !

Şi nu – i aşa , vom descifra simboluri
Feriţi de semne convenţionale ,
Pe viaţă acoperiţi de încă zece veacuri
Şi fundamentali în puncte cardinale .

Vom fi o unitate de măsură ,
O literă sau o monedă veche ,
Distanţa dintre poftă şi aventură ,
Organ identic cu sufletul pereche .

Un fenomen perfect , multiplu de doi
Ce coboară seara în grădină ,
Mateloţi spre infinitul vieţii de apoi
Cu rădăcini adânci într – un ciob de lună .

Iubirea ne rămâne , esenţial , mai clar ca celelalte
Cu sunetul ei viu , ecou către neant ,
Sălbatică , dulceagă , gătită de poveste ,
Iubito , din tine am să – mi fac implant !david ionel romulus 64

3 thoughts on “Fundamentali în puncte cardinale

    wolfgangpowerpoint.wordpress.com/ said:
    Ianuarie 26, 2014 la 18:28

    Gruß, Wolfgang

    Aliosa said:
    Ianuarie 27, 2014 la 09:31

    ” Cu tine in gand ”
    Cu IARNA pe strada
    Eu stau la rand
    Ca la parada
    De-a busilea apoi plecând
    Prin nametii de zapada
    Spre tine alergând
    Sa citesc versuri gramada
    Si-apoi surazand
    Sa plec in graba
    Bucuros si gâfâind
    Acasa ca am treaba !

    O saptamana frumoasa
    Si, nu uita, te-astept la mine-acasa
    Macar c-o strofa savuroasa
    Despre IARNA friguroasa !!!
    Aliosa.

Lasă un răspuns

