Cutuma vieţii cu chip aproape orb

Publicat pe Actualizat pe


Pe trupul meu tu arzi ca o tinctură
Cu gemete prelinse în mări de insomnii ,
Ai pletele de valuri şi gândul le resfiră
Peste păduri de gheaţă cu frunzele vii .

Cad îngeri din cer , de – a valma pe pereţi ,
Ademeniţi de dor dincolo de zori ,
Alergători de curse ascunşi printre coperţi
Şi arheologi de vise în piaţa de actori .

Bufoni cu patrafire îmi cântă pe la porţi ,
Din miel de jertfă tainici mă privesc .
E – atâta mizerie ascunsă pe sub morţi
Încât şi spaima sigur îmi răpesc .

De semnul prăpădului râd şi plâng ca la nebuni ,
Fierb vânt de mare şi drojdia de luni .
Prin clopotul negru de greaţă şi plin de promisiuni
Spăl vesela vieţii de fantasmele minuni .

Eu vin de pretutindeni spre tine , în fiord ,
Zdrobind cutuma vieţii cu chip aproape orb ,
Cu – o mască de zăpadă şi – un ultim acord
În cimitirul sacru din gheara unui corb .

Nu te cunosc , dar ştiu : ai o viaţă ,
Sclav al urii ce te – apasă ,
Ai fost şi eşti pierdut în ceaţă ,
Rană , cu sufletul de gheaţă !

Pe trupul meu tu arzi ca o tinctură
Cu gemete prelinse în mări de insomnii ,
Ai pletele de valuri şi gândul le resfiră
Peste păduri de gheaţă cu frunzele vii .

Albert Einstein

5 gânduri despre „Cutuma vieţii cu chip aproape orb

    Anonim a spus:
    Februarie 2, 2014 la 16:19

    Minunate versuri !

    Anonim a spus:
    Februarie 2, 2014 la 18:37

    Foarte frumos !

    kimberlyakinola a spus:
    Februarie 13, 2014 la 04:57

    Like it.

Lasă un răspuns

