Mă trezesc în tine şi când în lume plouă

Publicat pe Actualizat pe


Prin gări alerg în miezul primăverii ,
La tâmplă eşti o rugă cu degetele întinse ,
Căţărat pe ziduri albe ce se ating cu norii ,
Iubito , te iubesc cu palmele deschise !

Jur – împrejur se învârt şi se împletesc cuvinte ,
File prăfuite mă cheamă în decor ,
Mă covârşesc privelişti cu umbrele cărunte
Ce aleargă mute în lumea mea de dor .

Mi – e dor de tine lângă chipul meu ,
Contopit de ziuă cu o daltă şi un eseu ,
Te cioplesc din gânduri privind spre Dumnezeu ,
Ce frumos , iubito , eşti binele la greu !

Îţi port la gât iubirea ca o amuletă
Într – un talisman ce mă prinde bine .
De ce n – am fi ingrediente de reţetă
Să dăm mâncare sufletelor bune ?

Când toate amuţesc şi conform hârtiei
Lângă iarba verde şi boabele de rouă ,
Hipnotizat de vraja din oda bucuriei ,
Mă trezesc în tine şi când în lume plouă !

Prin gări alerg  în miezul primăverii ,
La tâmplă eşti o rugă cu degetele întinse ,
Căţărat pe ziduri albe ce se ating cu norii ,
Iubito , te iubesc cu palmele deschise !

david ionel romulus Mă trezesc în tine şi când afara ploua

6 gânduri despre „Mă trezesc în tine şi când în lume plouă

    Ileana a spus:
    Aprilie 13, 2014 la 13:04

    Foarte frumos! Felicitari!

    Ileana a spus:
    Aprilie 17, 2014 la 21:29

    Fie ca sfanta sarbatoare a invierii domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta. Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si numai realizari! O seara binecuvanata alaturi de familie! http://i1024.photobucket.com/albums/y301/Petilea_Noidoi/1656_sarb_zps1aa10bf9.jpg
    May the holy feast of the Resurrection bring you divine mysteries 4: reliable, light, love, hope. Unforgettable moments with your loved ones and only achievements! An evening with family blessings!

      davidionel a răspuns:
      Aprilie 19, 2014 la 19:31

      Multumim , toate gandurile noastre bune si un Paste luminat cu zambete si bucurii !

    Aliosa a spus:
    Aprilie 19, 2014 la 06:24

    Paste Fericit ! 🙂

      davidionel a răspuns:
      Aprilie 19, 2014 la 19:32

      Multumim , Aliosa ! Paste fericit !

Lasă un răspuns

