Pătrat de lună

Posted on Updated on


 

Sculptată – n în palme şi în sânge de mătasă ,
Cu roua ta scăldat pe un pătrat de lună ,
Iubita mea eşti verdele din casă
Şi golful meu de mare scăldat într – o lagună.

Am învăţat perpetuu pe trupul tău de filă
Să aşez cuvinte , să completez un cec ,
Pentru toţi dezaripaţii ascunşi pe sub cagulă
Ce caută frunze vii în pomii de eşec .

Târât de pescăruşi ce ţin în gură vântul
Pe limbi de flăcări moarte ce respiră spume ,
Mă declar un tunet când geme pământul
Şi un drum de flori spre o altă lume .

Tu dintr – un abis îmi deschizi o uşă
Unde toţi găsesc tăria ca să urle ,
În trupul meu ei ard sub clopot de cenuşă
Şi stau adânc în fiere cu priviri de turle .

Pe rug de gânduri oarbe şi cu mari dureri de şale
Vom călării ţestoase ce ochii mei adună ,
Ca doi nebuni scăpaţi de prin spitale
Ne vom sorbii iubirea pe un pătrat de lună .tene31(3384)

4 thoughts on “Pătrat de lună

    wolfgangpowerpoint.wordpress.com/ said:
    Aprilie 30, 2014 la 21:14

    LG. Wolfgang

    Aliosa said:
    Mai 1, 2014 la 14:13

    La multi ani , de 1MAI !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

      davidionel responded:
      Mai 1, 2014 la 19:31

      Multumesc , Aliosa ! La multi ani , muncitoresti !🙂

Lasă un răspuns

