Doamne , cum se leagană marea în noi !

Posted on Updated on


Se macină marea adânc în clepsidră ,
Cu sunet de stâncă algele mor .
Corabia genelor verde respiră
În lotuşi nebuni pe un nimb de cocor .

La tâmplă mai vreau valuri să – mi bată
Când cerul va râde cu ţurţuri reci .
Păsări de mare cu ciocuri de piatră
Vor plânge în aer dacă tu pleci .

Toate să ducă , în toate să pună
Doina albastră când astrele dorm ,
Îneacă – mă mare adânc în ţărână
Şi lasă – mi ca far , iubirea , la ţărm .

Să trec meridiane la miazănoapte
Cu orizontul geometric călare pe cal ,
Acolo îmi veghează o făclie în carte ,
Iubito , îmi eşti punct cardinal !

Eu stau nu prea departe , aici , pe corali ,
Ascultând cum lunecă briza prin foi ,
Încă un vers într – un ocean de migdali ,
Doamne , cum se leagănă marea în noi !

tene34(2410)

One thought on “Doamne , cum se leagană marea în noi !

    Ajaytao2010 said:
    Mai 5, 2014 la 15:32

    Please visit my new blog, hope you like it🙂

    http://ajaytaobotanicalblog.wordpress.com/

    thank you so much dear🙂

Lasă un răspuns

