Dragoste verde

Publicat pe Actualizat pe


Privim printre frunze cu capul pe pernă ,
Nucul dansează lumina la geam ,
Sângele fierbe cu coasa – n lucernă ,
Dragoste verde , pentru balsam .

Pendulul ne cântă , şi ploaie a toamnă ,
Eu vin către tine ca să – mi pozezi ,
În noi se cutremură tot ce înseamnă ,
Dragoste verde , sub cearceaf de amiezi .

Eşti marea aprinsă ce adoarme pe stâncă ,
Eşti vuietul cărnii adus de ocean ,
Eşti raiul ce creşte în iubire adâncă ,
Dragoste verde , în decor de vulcan .

Haide , frumoaso , mai toarnă – mi cuvinte ,
În podul palmei să mă alinţi ,
Să – ţi simt pulsul la mine pe frunte ,
Dragoste verde , în univers de giganţi .

Iubita mea , ne – am dezbrăcat de lume ,
Eu scriu pe tine versuri , mirându – ne de noi ,
Ţi – am pregătit o carte împletită în rime ,
Dragoste verde , cu umerii goi .

Şi te iubesc mai mult ca niciodată !
Te rog , lasă – mă să îmbătrânesc năuc
Să te ascult la tâmpla unei căi ferate ,
Dragoste verde , citită sub nuc .

80994493267977754_ygjqi2v6_f

6 gânduri despre „Dragoste verde

    Aliosa a spus:
    August 24, 2014 la 18:05

    Multumesc

    pentru vizita si like ! 🙂
    Aliosa.

      davidionel a răspuns:
      August 24, 2014 la 19:01

      Toate cele bune , Aliosa ! Multumesc si eu !

    Mélanie a spus:
    August 31, 2014 la 17:33

    @”Dragoste verde , în decor de vulcan.” – islandez sau japonez…?!🙂

      davidionel a răspuns:
      August 31, 2014 la 17:52

      Buna , Melanie ! Cred ca cel japonez ( ma atrage cultura japoneza , dar nu m – as da la o parte nici la cea islandeza🙂 ) Ganduri bune , Melanie !

    Svetlana Vizitiu a spus:
    Septembrie 14, 2014 la 19:02

Lasă un răspuns

