Scrisoarea

Publicat pe Actualizat pe


Iubita mea , am coborât din munte
Pe coama unui deal ce îmbracă noaptea grea ,
Alpinişti cu filele cărunte
Şi înotători cu vise la curea .

Iubita mea , am urcat o vale
Prin păduri de vanităţi deşarte .
În opoziţii crunte de acţiuni banale
Noi ne strigăm , iubirea , tare şi departe .

Despre fenomenele naturii
Vom emite cu glas articulat ,
Că într – un ecou stă malul mării
Cu concentraţie de verde aromat .

De asemenea vom scrie cu putere ,
Puţin vizibil , dar atât de important .
Iubita mea , suntem marca pe scrisoare
Cu gust puternic de dulce şi picant .

Scrisoarea asta ne ajută
Să fim auziţi de cei din jur ,
Că virgula răsună mută
În ţesătura unui plic obscur .

Iţi voi rămâne veşnic recunoscător .
Categoric , clar şi concludent .
Iubita mea , epistolă de viaţă şi amor ,
Eşti singura scrisoare şi unic document .

letter_in_the_bottle_by_pefrix-d5fm9vz

4 gânduri despre „Scrisoarea

    Aliosa a spus:
    Noiembrie 1, 2014 la 17:58

    ” Esti unica SCRISOARE si unic document ” ! 🙂
    Frumos final de poezie ! 🙂
    Felicitari ! 🙂
    S-auzim si de bine ca de rele eu m-am saturat ! 😦
    Aliosa.

      Aliosa a spus:
      Noiembrie 1, 2014 la 18:54

      PS !

      Vizionare si auditie placuta !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

        davidionel a răspuns:
        Noiembrie 2, 2014 la 17:45

        da , Ioan Chirila , o surpriza placuta ! Multumesc !

      davidionel a răspuns:
      Noiembrie 2, 2014 la 17:42

      Multumesc , Aliosa ! Toate gandurile mele bune !

Lasă un răspuns

