Luna

Publicat pe Actualizat pe


În colţul ferestrei stă luna în camaşă
Şi trage cortina de pe umerii goi ,
Zâmbeşte la mine dintr – un cerc de mătase
Fără să – i pese de stele , de noi .

Suavă – i privirea cu aprigi revolte
Când norii stau în calea ei ,
Se apropie singură până pe creste
Pe două frunze căzute din tei .

Coboară şi fuge , şi ninge pe tine
Învelită în lumina ochilor tăi ,
Se aşează pe urmă alături de mine
Ca o fecioară fugită din rai .

Priveşte mirată cu fruntea în palmă
La părul tău ce arde prelung .
Plânge încet plină de teamă ,
Cu stropi reci de o alung .

Mă arde pe buze , mă muşcă de piept ,
Mă seacă de carne , se plimbă duioasă .
Îşi lasă cămaşa pe sânul drept ,
Se uită la mine tare sfioasă .

Cu fiecare rază ne ondula
Din creştet până la gleznă .
Ne mângaie chipul , atât doar vrea ,
Să nu rămână în beznă .

luna

9 gânduri despre „Luna

    siminams a spus:
    Noiembrie 9, 2014 la 18:51

    Superbă poezie! Luna mi se pare a fi cel mai expresiv astru din univers…

      davidionel a spus:
      Noiembrie 9, 2014 la 19:29

      Multumesc pentru timpul rapit de randurile mele ! Ganduri bune la ceas de seara !

    maya-maria a spus:
    Noiembrie 10, 2014 la 21:00

    „Ne mângâie chipul , atât doar vrea ,
    Să nu rămână în beznă .”

    Și nu va rămâne
    O scoate-n lumină poezia ta

      davidionel a spus:
      Noiembrie 15, 2014 la 09:12

      Multumesc de vizita si de comentariu ! Ganduri bune !

    Ileana a spus:
    Noiembrie 13, 2014 la 01:30


    Sunt pe-aici, nu v-am uitat,
    Pe suflet v-am sărutat
    Somn ușor, stimați amici
    Și mai mari dar și mai mici,
    Somn ușor, din partea mea!

    I’m on here, I have not forgotten,
    On soul I kissed
    Sleep well, dear friends
    And higher and lower
    Sleep well, my part!

    Nicoleta a spus:
    Ianuarie 25, 2015 la 20:26

    Imi place foarte mult poza de sus,cu tot cu citat. Iar poezia..minunata! 🙂

      davidionel a spus:
      Ianuarie 31, 2015 la 11:03

      Multumesc de vizita si de aprecieri ! Un an plin de bucurii si impliniri !

        Nicoleta a spus:
        Ianuarie 31, 2015 la 21:28

        Multumesc,la fel ! 🙂

Lasă un răspuns

