Cafea cu gheaţă

Publicat pe Actualizat pe


Cafea cu gheaţă
Autor : Parmena Zirină

” – Altfel nu aş fi . Nu aş putea supravieţui fără mine în scris , în toată nebunia altora .
Scriitorul e un om nebun la rându – i care , pentru a nu fi închis într – un ospiciu ,
îşi încredinţează sufletul unei coli albe şi unui stilou .
Apoi vin ceilalţi care , pentru a nu – i desconsidera certitudinile , îi remarcă
într – un fel sau altul , arta . Mai primează doar permisivitatea ignoranţei .
La urma urmei , in fiecare dintre noi va zace un nebun şi un ignorant .
– Sau un muritor …
Acum înţelesesem până şi eu . Şi câtă exaltare sufletească în a mă dezgoli
fără a mă frânge , în a fi eu fără a ascunde frânturi de fiinţă în cotloane întunecate ,
unde doar stiloul prăfuit îşi mai făcea curaj din când în când , să le atingă . Eu .” Parmena Zirină

http://parmenazirina.wordpress.com/
https://www.facebook.com/cafeacugheata
https://www.facebook.com/zirina.parmena

Despre Cafea cu gheaţă
David Ionel Romulus

În ochii mei se cerne iarna ,
În ochii tăi se cântă – ntr -una .
În palma ta sunt briza caldă ,
În palma mea eşti noaptea crudă .
Ai învăţat să – mi arzi la tâmplă ,
Am învăţat să – ţi scriu o filă .
Cu paşii mei îţi calc pe urme,
Cu paşii tăi clădim o lume .
Ne conjugăm în mintea noastră ,
Ne respirăm senin , de vară .
Vom ninge în maturitate,
Vom ninge flori de primăvară .
Cine va şti : cât şi când ?
Cine va şti : cum şi unde ?
Cine mai stie … pe ce drum ,
Stiloul minţii ne pătrunde ?
Aş fi vrut sa fim de modă veche
Să dansăm prin flori de fân ,
Pe – o scenă a lumii în culori ,
Chiar dacă …
Toţi oamenii sunt muritori .

Dacă ai vedea lumea prin ochii mei , te – ai opri …
Dar , te întreb încă o dată : Ai învăţa să nu mai fi ?

Mulţumesc , Parmena !

20141207_124854

Lasă un răspuns

