Iubita mea , eşti o poezie

Publicat pe Actualizat pe


Iubita mea , eşti o poezie
Şi eu nebunul vremurilor gri ,
Pe pătrate albe de hârtie
Ne conjugăm prin verbul , a iubi .

Iubita mea , eşti o poezie
Şi eu un pion printre muribunzi ,
Ne vom iubi intens o veşnicie
Şi încă zece vom trăi flămânzi .

Iubita mea , eşti o poezie
Printre atâtea turnuri mişcătoare ,
Pe unde treci , Dumnezeu , mă îmbie
Mai mult ca niciodată cu ziua următoare .

Iubita mea , eşti o poezie
Şi toată viaţa mea eu am să te cânt ,
Te iubesc o viaţă şi te înmulţesc cu o mie
Purtându – te pe buze dulce şi picant .

Iubita mea , eşti o poezie
Un anotimp dăruit de cer ,
Tâmplă lângă tâmplă într – o filă vie ,
Iubita mea de vară , iubita mea de ger .

Iubita mea , eşti o poezie
Şi eu nebunul vremurilor gri ,
Pe pătrate albe de hârtie
Ne conjugăm prin verbul , a iubi .

tene70(3565)

2 gânduri despre „Iubita mea , eşti o poezie

    Aliosa a spus:
    Decembrie 31, 2014 la 19:05

    La Multi Ani, 2015 ! 🙂

    Aliosa.

      davidionel a răspuns:
      Decembrie 31, 2014 la 19:10

      La multi ani , Aliosa ! Sanatate si bucurii !

Lasă un răspuns

