Ăsta – s eu

Publicat pe Actualizat pe


Azi în geam coboară norii
Şi colindă fulgi de nea ,
Eu mă simt un cub de gheaţă
Într – o ceaşcă de cafea .

Vântul liber mă somează ,
Crede că voi da în foc .
Fug râzând de voia lumii ,
Ţurţurii mă ţin în loc .

Am un strop de fericire
Cu aromă de cuvânt
Şi cu cât lumea – i mai dură
Eu arăt ceea ce sunt .

Mă transform în cub de gheaţă ,
Mă topesc sentimental ,
Fierb la vremea insalubră
Ce mă biciuie banal .

Cred în puncte cardinale ,
Cred în tot ce e corect
Chiar de eu voi fi defectul
Unui ţurţure perfect .

Şi cu cât se lasă gerul
Peste fulgii goi şi reci ,
Eu voi fi focul din vatră
Ce înmoaie ţurţuri seci .

Fără miraje de poveste ,
Fără culori de catifea ,
Eu sunt eu în mine însumi ,
Eu sunt eu nu altcineva .

1555349_247230202120491_2127335923_n

6 gânduri despre „Ăsta – s eu

    wolfgangpowerpoint.wordpress.com/ a spus:
    Decembrie 22, 2014 la 16:00

    Schöne Weihnachten. LG. Wolfgang

      davidionel a răspuns:
      Decembrie 23, 2014 la 11:58

      Danke, Wolfgang ! Lächeln und Glück
      heute morgen und immer ! Schöne Weihnachten !

    Aliosa a spus:
    Decembrie 23, 2014 la 18:58


    Craciun Fericit ! 🙂
    Un An Nou,2015, mai bun si mai bogat ! 🙂
    Aliosa.

      davidionel a răspuns:
      Decembrie 24, 2014 la 14:03

      Craciun fericit , Aliosa ! Gandurile mele bune pentru toata familia ta si un an nou , 2015 , plin de bucurii si zambete !

    Ileana a spus:
    Decembrie 24, 2014 la 01:11


    Frumusetea sarbatorilor de iarna sa va gaseasca in case alaturi de cei dragi. Aceasta sarbatoare sa va aduca multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor. Cu drag Ileana


      davidionel a răspuns:
      Decembrie 24, 2014 la 14:04

      Zambete si bucurii , Ileana ! Craciun magic alaturi de cei dragi !

Lasă un răspuns

